1 dollar is nu 1,55 euro. |Het instapmodel van de macbookpro is amerika 1999 en hier 1799. Volgens mijn rekensom zou de macbookpro dan 1290 moeten kosten!
uhhhh beetje duur lijkt me.
1 dollar is nu 1,55 euro. |Het instapmodel van de macbookpro is amerika 1999 en hier 1799. Volgens mijn rekensom zou de macbookpro dan 1290 moeten kosten!
uhhhh beetje duur lijkt me.
Invoerrechten???
Waarom maakt iedere sukkel altijd een nieuw topic aan voor dingen die al meer dan 100 keer besproken zijn?
uuuuuuhh… beetje dom lijkt me?
[quote:b15cf6131f="saewer"]Invoerrechten???[/quote:b15cf6131f] Moet je dat dan niet betalen in de VS? Ik neem aan dat de producten niet in de VS zelf worden gemaakt. Dan is het verschil toch niet te 'rechtvaardigen'? (mocht ik het fout hebben, verbeter mij dan)
uuuuh hier inclusief BTW en daar niet? Ennuuuuuh wij hebben een nogal hoge BTW? Europa is nou eenmaal (meestal) duurder dan de VS voor consumptiegoederen dus wat je kunt vragen vraag je ook?
Waarom vergelijkt niemand andere merken: Dell XPS M2010 kost $1999 of €1999
oei :evil:
hahaha
Schaf een VISA aan en koop hem bij de Amerikaanse Store zou ik zeggen.
Op de amerikaanse website staan de prijzen exclusief BTW en inderdaad invoerrechten.
[quote:ce78b704e0="GIJay"]Waarom maakt iedere sukkel altijd een nieuw topic aan voor dingen die al meer dan 100 keer besproken zijn? uuuuuuhh... beetje dom lijkt me?[/quote:ce78b704e0] Ik zie liever een logische vraag meerdere keren langs komen,.... dan dit soort uiterst onvriendelijke reacties...
Er zijn hier al [url=http://forum.onemorething.nl/search.php]genoeg topics[/url] over. Graag verder daar...