Waarschijnlijk weer n switch...

...als de meneer morgen mijn pc koopt ;) dan koop ik van een andere meneer zijn iMac G4 ;)

Wat is dit nou weer voor bagger topic :P

Wat is dat nou weer voor een baggerreactie? Gewoon een blije (bijna-)switcher die in het verkeerde forum post. Verplaatst van de roddels naar de switchers.

[quote:450c0cb3bd="Apollo"]Wat is dat nou weer voor een baggerreactie? Gewoon een blije (bijna-)switcher die in het verkeerde forum post. Verplaatst van de roddels naar de switchers.[/quote:450c0cb3bd]

Rustig Apollo, ik ken 'm :slight_smile:

of juist niet.

en bedoelt hij dat een hardcore roddel is dat hij morgen een switcher is :stuck_out_tongue:

[quote:e8efc3bf06="Apollo"]Wat is dat nou weer voor een baggerreactie? Gewoon een blije (bijna-)switcher die in het verkeerde forum post. Verplaatst van de roddels naar de switchers.[/quote:e8efc3bf06] je kunt het Nikita niet kwalijk nemen, hij is ook nog nie techt een ervaren gebruiker volgens mij :evil:

[quote:f4baf3775a="soulcreeper"][quote:f4baf3775a="Apollo"]Wat is dat nou weer voor een baggerreactie? Gewoon een blije (bijna-)switcher die in het verkeerde forum post. Verplaatst van de roddels naar de switchers.[/quote:f4baf3775a] je kunt het Nikita niet kwalijk nemen, hij is ook nog nie techt een ervaren gebruiker volgens mij :evil:[/quote:f4baf3775a]

Meer ervaring dan jij iig :wink:

dan moeten we dan ook nog maar geloven ;) ook alleen maar omdat je het zegt :D

[quote:a5caacf9a5="soulcreeper"]dan moeten we dan ook nog maar geloven ;) ook alleen maar omdat je het zegt :D[/quote:a5caacf9a5]

Check m’n berichten maar 's, heb al wat mensen geholpen :slight_smile:
Misschien meer geluk dan wijsheid maar toch :stuck_out_tongue:

[quote:b727236622="Nikita"]knipknipknip Check m'n berichten maar 's, heb al wat mensen geholpen :) Misschien meer geluk dan wijsheid maar toch :P[/quote:b727236622] dat is n ding wat zeker is denk k :P bij de meeste mensen is het wel zo namelijk ;)

Een beginneling mag wel een foutje maken hoor, en het is hier toch gewoon bedoeld om elkaar bij te staan en niet om af te katten. In ieder geval hebben we er weer (bijna) een switcher bij. Wekom in de wereld van Mac en OSX.

[quote:cef221ae7d="PeterK"]Een beginneling mag wel een foutje maken hoor, en het is hier toch gewoon bedoeld om elkaar bij te staan en niet om af te katten. In ieder geval hebben we er weer (bijna) een switcher bij. Wekom in de wereld van Mac en OSX.[/quote:cef221ae7d] why thanks. ik zal me wel gedragen hoor als ik eenmaal in het wereldje zit :P

uhum … moet dat echt? :stuck_out_tongue:

[quote:b2a6e5613f="PeterK"]Een beginneling mag wel een foutje maken hoor, en het is hier toch gewoon bedoeld om elkaar bij te staan en niet om af te katten. In ieder geval hebben we er weer (bijna) een switcher bij. Wekom in de wereld van Mac en OSX.[/quote:b2a6e5613f]

Ik kat 'm nie af… Was een geintje (wat je wel kan begrijpen aan de hand van de " :stuck_out_tongue: " die er achter stond…)

@soulcreeper Gewoon jezelf zijn toch, en je aan de regels van het forum houden, verder mag en kan alles. Laat ons maar weten hoe het afloopt en wanneer je je macje hebt.

[quote:789cdc2518="PeterK"]Een beginneling mag wel een foutje maken hoor, en het is hier toch gewoon bedoeld om elkaar bij te staan en niet om af te katten. In ieder geval hebben we er weer (bijna) een switcher bij. Wekom in de wereld van Mac en OSX.[/quote:789cdc2518] en nikita mag dan wel een hardcore maccer zijn hiero, maar hij kan ook nog als beginneling beschouwd worden hoor ;) iig wel deze keer dan :P

@Nikita Ok.. :P

[quote:c22ed7ea72="PeterK"]@soulcreeper Gewoon jezelf zijn toch, en je aan de regels van het forum houden, verder mag en kan alles. Laat ons maar weten hoe het afloopt en wanneer je je macje hebt.[/quote:c22ed7ea72] oh i surely will ;) jullie zullen het weten wanneer hij er is hoor :P en hoe ... :evil:

[quote:692dde4ce2="soulcreeper"]en nikita mag dan wel een hardcore maccer zijn hiero, maar hij kan ook nog als beginneling beschouwd worden hoor ;) iig wel deze keer dan :P[/quote:692dde4ce2]

Ik ben een Gestoorde Mac-Fan hoor! :sealed:

Ok moet je zeker doen, en nu ga ik zodadelijk iets anders doen op mijn zaterdagavond dan op dit forum posten...

ach jah, je moet iets hè. wij als studenten moeten ook iets doen. en ik moet me alvast voorbereiden op mn nieuwe belevingswereld :P

oh oh oh, wat zal mn dinnetje toch jaloers zijn als ik m heb :stuck_out_tongue: