Waarschuwing, ga niet in zee met [], [] en []

Deze man is een psygopaat, hij geeft ieder die hem niet zint op zijn site een IP Ban. Dit gaat veelal via zijn forum.

Veel gedaande reactie op zijn forum: (kun je voortaan je topics een duidelijkere titel geven? ‘Error bij NPO’ is niet bepaald behulpzaam voor mensen met hetzelfde probleem)

Dit zegt al genoeg een psygopaat.

Als je een IP ban krijg kun je niet meer op zijn forum, ook de rest van zijn site niet. [] downloaden via zijn site kan ook niet meer…

Berichten die je krijgt/kunt krijgen:

Sorry, uw gebruikersnaam of e-mailadres is dat van een bekende spammer. Als u denkt dat dit een vergissing is, neem dan contact op met een administrator. (via Tor Browser)

Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Kerel, wat is je probleem…
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Nooit (u bent permanent verbannen).

U bent verbannen. U kunt geen berichten plaatsen of lezen en hebt geen toegang tot dit forum. Neem contact op met een beheerder als u vragen hebt.

Contact opnemen kan niet eens, thans zou niet weten hoe het te moeten doen. Kan het ook niet vinden.

covfefe!

Misschien dat de nieuwe eigenaren van OMT er een maken?

Heb ik iets chemist? Waar chaat dit over?! Komt zo uit de lugt vallen en bechint hier een verhaal over ene `[]. Nooit van chehoord! En dat wil ik chraach zo houden.

Ja, dat klinkt als een echte psygopaat.

En dat kom je hier vertellen, omdat…?

Kan Wietze niet ff hier komen om TS bas55 een IP ban te geven?! :smiley:

En wat heeft OMT hier mee te maken? En wat maakt het jou eigenlijk uit?

wAarSChuWINg, Ga NIEt In ZeE Met []

Okee, en dan nu de cijfers: Sedekit: +2, Goeie dag en Jasperduck een +1 en voor de rest een eervolle vermelding!

Ik googlede even naar deze Wietze B. Een voorbeeld van zoekresultaten:
Overal zelfde post van ene Bas55

Wat moet ik er van denken? Misschien heb je wel een ban gekregen door de manier van jouw communicatie. Zullen wij niet weten.
Next news, please.

http://forum.fok.nl/topic/2379855

Je vraagt je wel een beetje af wie de psygopaat is in dit verhaal.

Wow, wat heb jij gerookt? En waar kan ik het krijgen :-? :-? :-?

Dit lijkt me niet de plek om te gaan spuien over iemand met naam en toenaam.

Als er een probleem is met een zekere meneer, dan moet dat met die meneer worden beslecht, het is dan niet verstandig om her en der op totaal andere fora ineens je gal te gaan spuien. Daarnaast neigt het ook naar smaad of laster, daar lenen wij ons liever niet voor.