Waarschuwing: Preps werkt nog niet onder Tiger..!

Het programma preps voor het maken van inslag schema's werkt nog niet onder Tiger. Het kan nog enkele weken duren voordat hier een upgrade voor beschikbaar is. bron: Creo

Wat ben ik ongelooflijk blij dat ik Tiger nog niet heb aangeschaft.....

Heel erg bedankt voor deze info, heeft ons voor een hoop gezeik behoedt.

Dit feest der incompatibiliteit heb je met elke upgrade van het OS. Je moet het opwaarderen van je systeem volgens mij alleen mar doen als je er op een of andere manier voordeel bij hebt. En voor Dashboard en spotlight (hoe mooi en handig ook) ga je je die ellende toch niet op de hals halen?

In een productieomgeving zul je altijd je vingers moeten natellen.

Ik heb net even gebeeld met Creo zelf, en er is inderdaad nog geen goeie update voor Tiger.

Binnen een maand moet die er zijn.

Overigens is er wel een gratis update te krijgen naar 5.1.1
(5.1 scheen veel bugs te bevatten)

Van 5.0.3 gelijk met de update naar 5.1.1 is niet mogelijk. Ik ben nu zelf de complete installer aan het downloaden…nu maar hopen dat alle instellingen blijven staan :S

Vanuit Creo is gevraagd of wij Preps 5.1.2 dit is nu nog een Beta versie willen testen. Ben hem nu aan het installeren. Even afwachten nog..!

Houd me ff op de hoogte als je wil!

Tot dusver geen problemen. Werkt weer als vanouds, maar zal het eerst grondig aan de tand voelen 8)

Volgens een reactie van Creo zou de release update preps 5.1.2 voor Tiger vandaag of morgen uitkomen.

Dat is mooi nieuws, dan moeten we binnenkort toch maar over gaan,

Bedankt!

Hier is tie dan [url=https://ecentral.creo.com/eCentral/Self_Support/downloads_results.asp]Preps 5.1.2[/url]. Dus wat Creo betreft kunnen we doorschakelen naar Tiger.

DANKU!