Wachten op iPhone 5 of vòòr prijsverhogingen verlengen?

Mijn Vodafone abonnement kan ik verlengen vanaf 30 juli.
Prijsverhogingen gaan in op 1 augustus.
Zou het de moeite waard zijn om de iPhone 5 af te wachten, met als gevolg een duurder abonnement?
Wat vinden jullie?

Let op dat verlengen eigenlijk nooit verlengen is. T-Mobile noemt het in ieder geval contractvernieuwing, met andere woorden: andere voorwaarden. Ook nu al (tijd geleden zijn eigenlijk alle T-Mobile abo's gehalveerd, ander verhaal) heb je andere voorwaarden.

Wanneer je niet verlengd/vernieuwd dan blijven de huidige voorwaarden gewoon gelden. Misschien wel het slimste om te doen.

Als je straks 80% meer gaat betalen per maand voor je abonnement is de vraag of dat opweegt tegen wat je nu mist op je iPhone.

Maar je weet niet wat je mist want we kennen de specs van de iPhone5 ten dele.

Dus, als je nu meer dan tevreden bent met je iPhone dan kan je komende 2 jaar zo'n 50 euro per maand besparen en heb je 1 gb data.

Maar voor 1200 euro meer in 2 jaar tijd heb je straks wel de nieuwe iPhone5.
O ja, plus natuurlijk d ekosten van de iPhone5, laten we zeggen 300 euro?

Dus je bent weer helemaal bij de tijd voor zo'n 1500 euro uitgave in d ekomende 2 jaar.

Of...... je verlengt en bespaart deze uitgave.

Maar ja, dan heb je straks zo'n "ouderwets" apparaat he.

Vooralsnog lijken de speciale iPhone-abonnementen onaangetast.

dan zou ik wel voor sim-only gaan als ik jou was

Ik krijg telefoonkostenvergoeding vanuit mijn werk, maximaal € 40,- per maand. Een iPhone abonnement zou dus mooi kunnen....
Sim Only kan niet omdat ik dan zelf een iPhone moet kopen.

@NickSmits

Da's niet geheel waar. Als je niet vernieuwd, dan betaal je dus wel maar sta je officieel niet meer onder contract. Het contract eindigt na twee jaar namelijk. Stel Vodafone zegt opeens dat je meer moet gaan betalen of minder krijgt, heb je geen poot om op te staan, want je staat niet onder contract.

Bovenstaande reactie slaan kant noch wal! Ligt helemaal aan dataverbruik...
Ik heb al aantal jaar smartphone en nog langer mobiel internet (begon met wap), ik zit nu op maandelijks verbruik van +/- 200MB. Zo ook mijn broer met nieuwste Android toestel; vaak genoeg wifi gebruiken en een ander via PC/Mac. Bewust data verbruik... wellicht Omdat we van platteland komen... :))

@Steven Paul, sim-only en een losse iPhone kopen zou zomaar eens goedkoper kunnen uitpakken dan een abonnement. Als je nu sim-only gaat, blijft dat contract een jaar gelden en kan je als de iPhone 5 uitkomt die kopen. Is ie te duur, koop je een iPhone 4.
[size=2]Of een Samsung Galaxy S II[/size]