Hallo, Ik heb mijn iPod Touch vandaag verkocht en voor verkoop hersteld etc. En zelf nog voor de koper op mijn werk naar Windows gezet zodat ze er thuis geen problemen mee zou krijgen ofzo. Maar nu heeft ze 'mm aangesloten en wil ze iets kopen in de iTunes store maar er wordt gevraagd naar MIJN wachtwoord met de daarbij behorende inlog naam. Ik heb haar net aan de telefoon gehad en ze vraagt om mijn wachtwoord, die ik haar natuurlijk niet ga geven (ik ben niet gek) Ik snap niet zo goed hoe dit kan en hoe dit op te lossen voor haar, nog een keer herstellen?? Iemand een idee?
Misschien moet niet JIJ maar ZIJ herstellen?
ja, of zij moet even zelf een iTunes store account aanmaken, daarna met haar pctje synchroniseren en klaar is kees. Blijkbaar is jouw account nog ingelogd op de iPod Touch.
Heeft dit niet te maken met de Audible-account machtiging die niet is ingetrokken?
Na het herstellen, moet de touch het iTunes logo weergeven met de kabel er onder. Je moet dan eerst contact maken met iTunes voordat je uberhaubt iets met de touch kan doen...
Was dit het geval?
[img:b30afa6aff]http://blogs.fayobserver.com/techsassy/files/2008/11/connecterr.jpg[/img:b30afa6aff]
Ze heeft nog niet terug gebeld nadat ik had aangegeven dat ze op haar pc in iTunes moest herstellen. Ik ga ervan uit dat het opgelost is. Bedankt voor de reacties :D
In feite was het jouw probleem niet meer. Hopelijk beschouwt ze jou nu niet als haar persoonlijke helpdesk.
Als ze nog eens belt verwijs haar dan maar naar One More Thing.
Garantie tot de deur en bij de prijs zat i.d.d. geen helpdesk.
Wat je had "moeten" doen voor dat je ging herstellen in iTunes, Tabblad Store -> Log uit. Dan gaan herstellen als dat klaar is ipod los koppelen en op je mac weer inlogen en was er niks aan de hand geweest ;) Maar de oplossing om het achteraf te herstellen is gewoon een keer syncen met itunes van de nieuwe gebruiken.