Wachtwoord op site?

Hi,

Kan ik een wachtwoord op een website zetten. Ik gebruik nu Argena ( http://www.argena.com ).

Alvast bedankt,

Martijn :smiley:

Heb je zelf een server draaien... want dan is het makkelijk.

Kan op verschillende manieren. Welke mogelijkheden heb je op je server? PHP is het makkelijkst denk ik.

Ik zou ook wel voor PHP gaan... kun je gewoon een inlogscriptje en een checkwachtwoordscriptje schrijven... niet al te moeilijk, zeker niet als je alleen voor jezelf een inlogje wilt. Ga je voor meerdere personen kun je met PHP ook gebruik maken van sessions of cookies :)

Ik draai gewoon op de Zonnet server... Tenminste als jullie dat bedoelen.

Owjee, dan ben ik bang dat daar geen PHP ondersteuning inzit... Je zou het even na kunnen kijken bij de FAQ of je pakketkenmerken... Ik had ook een accountje bij zonnet... dat was dan wel een gratis, dus???

Ja... Maar het maakt ook niet zoveel uit hoor. Ik wilde gewoon weten of het mogelijk was. En zo'n slimbo met website's bouwen ben ik nu ook weer niet...

oww, maar dat was ik ook niet hoor, tis maar net wat je interesseert! Mocht je je een keer willen verdiepen in het websitegebeuren m.b.t. inloggen en dat soort dingen, raad ik je aan om een keer in de phpwereld rond te snuffelen, ik vind het zelf helemaal geweldig! :)