Wachtwoord OSX vergeten

Beste,

Ik heb een redelijk vreselijk probleem,ik wou een app installeren op mijn mini en het vroeg mij een paswoord,welk ik ook probeerde geen enkel werd aanvaard.Op apple support gelezen dat ik bij het inloggen 3x een fout paswoord moest geven en dat ik dan kon inloggen met mijn apple Id…vermits de mini zo was ingesteld om op te starten zonder inloggen dus even ingesteld dat ik moest inloggen en idd na meer dan 3x fout paswoord te geven gebeurt er niets,ik kan dus niet meer in mijn mini en ik draai hier osx server op en mijn foto’s etc staan er op.Hoe kan ik mijn paswoord weer krijgen of wat kan ik doen?Eventueel met andere Mac of Apple ID.

zolang je geen firmware password hebt gezet kan je via de recovery partitie het wachtwoord weer resetten

Blijkbaar neemt hij nu ineens het wachtwoord wel???zou het komen omdat ik eerst wat verkeerde gebuikt heb?

Als je wachtwoorden ingeeft zoals je hier typt, zal het wel daadoor komen, ja. :angel:

@Mrwhoople,

@Goeiedag, klopt ,zullen we de TS er een gratis doen?

‘paswoord’ bestaat niet in het Nederlands of ben je van België?, mogelijk bedoel je password???

No charge.