Wachtwoord vergeten Help!!!

Ik heb een groot probleem, mijn eMac gaf wat problemen dus ik besloot OSX opnieuw te installeren, nadat de mac is opgestart verschijnt mijn accountnaam en een veld waar ik mijn wachtwoord moet invoeren, maar die weet ik niet meer want ik gebruik hem nooit, ik zet mijn computer altijd uit of ik zet hem in de sluimerstand en dus nooit uitloggen. Kan ik op één of andere manier dat omzeilen zonder dat ik mijn gegevens kwijt raak.

Help me please.

Tres

opstarten met installatie cd en daar is een van de opties passwoord wijzigen.

Groetjes
Basiel

Miscchien de computer via Firewire aansluiten op een andere Mac, en dan opstarten met T? Dan ziet de andere computer namelijk alleen de HD, en kun je dacht ik de bestanden kopiëren.

Maar een oplossing om in die computer te komen terwijl je je WW vergeten
bent weet ik niet… ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je een
WW maakt, en die dan terstond vergeet :roll: (sorry, 't is een redelijk grappige
situatie voor een outsider)

Ik ga in ieder geval een van deze twee opties proberen. De reden waarom ik mijn wachtwoord niet weet is omdat ik het gewoon nooit gebruik en twee jaar geleden heb ik een wachtwoord bedacht en nooit opgescheven, best stom. Maar in ieder geval thanx voor de tips.

Gr.
Tres :slight_smile:

Heb je wel al wat wachtwoorden geprobeerd?

Veel mensen gebruiken nl voor alles een zelfde wachtwoord, of misschien heb je wat wachtwoorden die je veel gebruikt?

Succes.

Ps je raakt wel al je wachtwoorden in je KeyChain kwijt...

ik begrijp het niet! wilde je ons vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten? Hoe kun je anders opstarten zonder je wachtwoord te gebruiken, en dan niet te vergeten bij installatie van progjes wordt ook altijd jou ww gevraagt.

[quote:75be4afd90="Petje"]wilde je ons dus vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?[/quote:75be4afd90]

Kan toch op automatisch inloggen hebben gestaan… :innocent:

[quote:c774480fb1="DarkRaverNL"][quote:c774480fb1="Petje"]wilde je ons dus vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?[/quote:c774480fb1]

Kan toch op automatisch inloggen hebben gestaan… :innocent:[/quote:c774480fb1]

Te snel gereageerd! Ik was mijn bericht al aan het uitbreiden.

[quote:5ca0c4cbbf="Petje"][quote:5ca0c4cbbf="DarkRaverNL"][quote:5ca0c4cbbf="Petje"]wilde je ons dus vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?[/quote:5ca0c4cbbf]

Kan toch op automatisch inloggen hebben gestaan… :innocent:[/quote:5ca0c4cbbf]

Te snel gereageerd! Ik was mijn bericht al aan het uitbreiden.[/quote:5ca0c4cbbf]

Haha, darkraver is ook snel :evil:

[quote:bfdf1fa04c="DarkRaverNL"][quote:bfdf1fa04c="Petje"][quote:bfdf1fa04c="DarkRaverNL"][quote:bfdf1fa04c="Petje"]wilde je ons dus vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?[/quote:bfdf1fa04c]

Kan toch op automatisch inloggen hebben gestaan… :innocent:[/quote:bfdf1fa04c]

Te snel gereageerd! Ik was mijn bericht al aan het uitbreiden.[/quote:bfdf1fa04c]

Haha, darkraver is ook snel :evil:[/quote:bfdf1fa04c]

Ja dat blijkt. Hahahaha

Eerste bericht goed lezen en dan pas reageren, en het liefst nuttige reacties en meningen aub lekker voor jezelf houden

[quote:2aa424441e="Tres"]Eerste bericht goed lezen en dan pas reageren, en het liefst nuttige reacties en meningen aub lekker voor jezelf houden[/quote:2aa424441e]

Zooooo, ook welkom op dit forum!

[quote:da8ff77b1f="Tres"]Eerste bericht goed lezen en dan pas reageren, en het liefst nuttige reacties en meningen aub lekker voor jezelf houden[/quote:da8ff77b1f]

Als we dan toch bezig zijn, als je de computer uitzet dan log je uit, maar je mac staat waarschijnlijk op automatisch inloggen, vandaar dat je het nooit gemerkt heb.

JWB, nog wat te melden of gaan we commentaar geven?

[quote:38410e237b="Tres"]JWB, nog wat te melden of gaan we commentaar geven?[/quote:38410e237b]

Zo tering, wat een arrogantie… :x

Thanx DarkraverNL

[quote:72bd4f4e88="Tres"]Eerste bericht goed lezen en dan pas reageren, en het liefst nuttige reacties en meningen aub lekker voor jezelf houden[/quote:72bd4f4e88]

Rustig aan… de mensen doen hier vooral hun best om te helpen.

Groet,
Marius

[quote:790fda5c68="Tres"]JWB, nog wat te melden of gaan we commentaar geven?[/quote:790fda5c68]

Zie PB.

Groet,
Marius

We zijn hier alleen maar om te helpen hoor, ik weet niet waarom je zo doet, maar we hebben toch allemaal duidelijk je eerste bericht gelezen, blijkbaar had je mijn en Petje's berichten niet goed gelezen...