True. Maar zoals ik al zei, het is maar net welke prioriteit je eraan hangt. En die was (is) blijkbaar niet heel hoog. Wat ik nog begrijp ook trouwens, want wie zit er nog op een ‘forum’ tegenwoordig. Doet me een beetje aan ‘Antje uit Eschede die Hyves mist’ denken, dat zijn wij binnenkort. Zitten we straks bij elkaar op de koffie Shmoo ??♂️.
Gezellig. Neem aan dat Shmoo dan wel even voor een puntje echte Limburgse vlaai zorgt
Ja dat wel, maar ik doe niet aan afspraakjes maken. Daar komt ‘friends met benefits’ van, en ik heb al eentje waar ik de zorgpremie voor betaal. ?
Overigens is de voorkant van de site ook zwaar dramatisch hoor. Het is echt niet alleen het forum.
Hè jammer, doen we het bij mij. Laat ik nou ook verstand van vlaai hebben ?, maar het is wel een end, voor Shmoo.
Weet iemand hoe je je account op kan zeggen? Ik heb “ze” al gemaild en er om gevraagd hier op de site maar komt geen respons.
De enige oplossing op dit moment is zover ik weet gewoon niet meer inloggen.
Of mij een PB sturen met daarin het verzoek. Dan wordt je account per direct verwijderd, @sonic1984
Done!
was lid sinds 6 feb 2008 zie ik.
Gezien het feit dat deze site dood is qua kwaliteit van artikelen en functionaliteit scheiden onze wegen hier. Wel heel jammer dat het zo ver afgezakt is.
Succes allemaal !
Zoals je ziet is je account verwijderd. Al je posts blijven echter bestaan onder de geblokkeerde gebruikersnaam ‘anoniem’, teneinde de forum-continuïteit niet te beïnvloeden.
<p class="cite">Night op 14 februari 2019 om 16:50</p> Of mij een PB sturen met daarin het verzoek. Dan wordt je account per direct verwijderd, @sonic1984Verwijder mijn account ook maar. Lid sinds 10 januari 2008
PB volgt verstuurd!!
@vuurvreter:
Jammer dat we ook jou moeten zien vertrekken, als lid van de ‘oude kern’.
Maar aan je wens wordt voldaan en je account wordt verwijderd.
Verwijder dat van mij ook maar.
Lid sinds 2003
PB verstuurd!!
Jammer, @Shyos. Jij was echt lid vanaf het eerste uur, als ik je inschijvingsnummer zo zie.
Ranzige workaround:
Bij inloggen verkeerde wachtwoord invoeren, klikken op wachtwoord vergeten en dan krijg je een link om je wachtwoord te resetten.
En wat heeft dat ermee te maken ocramarco? Daarmee blijft je account gewoon bestaan. Met het oude wachtwoord (niet klikken) of een nieuw (wel klikken).
Dat was de oorspronkelijke vraag.
Je hebt helemaal gelijk koen, die was ik inmiddels vergeten na de opzeggingen ?.. Sorry ocramarco!
Misschien kan Night een algemeen topic maken waar mensen in kunnen posten die hun account willen opheffen. En eentje als ze hun profielfoto willen vervangen.
Is wel een ideetje, ja… zal er eens over denken.
En misschien, heeeeeeel misschien wordt er dan iemand wakker bij WPK (of nog erger, de telegraaf) en beseft dat het onwenselijk is dat mensen weglopen. Hoewel het ze vermoedelijk geen zak boeit, want ze kunnen schermen met de hoeveelheid geregistreerde gebruikers als ze advertenties verkopen. Dat 99% niet actief is, so what.