Wacom A4

Ik heb een Wacom A4 waar ik al heel lang niks mee doe en ik denk dat ik hem maar ga verkopen. Tekenen met de muis vind ik een leukere manier van werken, hoewel het wat langzamer en moeilijker is, maar ik heb er gewoon meer plezier in met de muis. Hoeveel denken jullie dat die Wacom A4 nu nog waard is als ik hem wil verkopen? Hij ziet er nog heel erg mooi uit, ik heb de doos, 4D muis en extra stiftjes ook nog in prima staat.

Hangt er vanaf of het de USB uitvoering is of de seriëele/ADB...

Ojah, helemaal vergeten te zeggen. Het is een Intuos 2 USB, nog geen half jaar oud.

als het een USB is heb ik al veel interesse (maar niet zo veel geld)

Gentlemen, let the bidding begin.....

Nou, ik wil vooral even weten hoeveel hij nog waard is zeg maar. Als het weinig is hou ik hem gewoon, want het is wel een fijn ding. Als het een aardig bedrag is ga ik hem misschien toch maar verkopen. Ik weet het nog niet helemaal zeker zeg maar.. ;[

Tuurlijk zijn die dingen nog een hoop waard nieuwprijs was ? 300/400 ?

ze passen ook op Wintel machines ( niet dat die dan fijner worden maar wel een grote markt )

Ik heb de mijne verkocht dat was een seriëel dus draaide niet meer onder OSX, kreeg er 50 euro`tjes voor van een Wintel freak.

Ik vind het persoonlijk wel erg fijn voor Painter en Photoshop…

helpt ook tegen RSI

Het is deze:

http://www.wacomshop.nl/product.php?SelectProduct=160362.

De nieuwprijs is zoals je ziet 459 euro ex. btw.

Dus.... niet weg doen krijg je spijt van...

Of veel vragen, kijken of iemand hem erg graag wil hebben, je ziet ze niet zoveel tweedehands.

Het begon met pijn in mijn nek... Als je veel achter een mac zit zoals ik en zelfs mijn inkomen uit een Apple komt is een Wacom levensbehoud. Ik heb mijn baas uitgelegd dat een Wacom veel goedkoper is dan een muisarm.

En wat betreft tekenen…
waarom zou je moeilijk doen?

Moest ik het hebben zou ik het houden daarom wil ik het kopen

Nu we het toch over Wacom bordjes hebben... Weet iemand een winkel waar je die losse stiftjes kan kopen? Heb namelijk de Graphire2 A5 bordje maar wil wat andere stiftjes voor in Painter....