Wacom Graphire 2

In de Aldi staat er een Wacom Graphire 2 tablet te koop voor 59,99 euro. Kan iemand zijn ervaring/menig delen ?

En waar kan ik andere producten zien van wacom met de prijs?
Op de wacom site vind ik geen prijzen.

Dank

Kijk hier ees http://www.mailamac.nl

Hier zijn de prijzen te vinden

Da's geen geld, ik heb er zelf ook een (niet bij de Aldi weg), en ik ben er erg over te spreken, eenmaal een Wacom, altijd een Wacom, veel beter als een muis en je krijgt er als bonus ook nog eeen muis met meer knoppen en een scrollwheel bij. De nieuwste drivers ondersteunen nu ook fast user switching, ook prettig.

Kijk anders even op http://www.wacom.nl daar vindt je vast wel wat info. (In ieder geval de laatste drivers), ik hoop dat je hier wat aan hebt :lol:

Hoe komt de Aldi aan Wacoms??????

Zijn prima dingen trouwens. Maar de intuos is een wereld van verschil met de graphire.
De Graphire is een prima vervanging van de muis.

Werk er al een jaar mee, prima ding, beetje priegelig als je 2 schermen hebt.

[quote:b91d7829d0="MacBjorn"] Zijn prima dingen trouwens. Maar de intuos is een wereld van verschil met de graphire. [/quote:b91d7829d0]

De Intuos is dan ook pakken duurder.

Intuos / graphire ?? Wat is het verschil tussen deze 2? :?

Intuos is in de eerste plaats groter, luxer en heeft een stuk meer functies dan de Graphire. Ik heb ook een Intuos, supperrrrrr! :wink:

De Intuos tabletten zijn niet per definitie groter, wel gevoeliger en degelijker uitgevoerd. Ook is er functietoets-ondersteuning. Het pennetje ligt ook lekkerder in de hand. De Graphire kan ik zonder meer van harte aanbevelen en is imho veel meer dan een alternatief voor de muis, ik moet er niet aan denken om dat ding weer te moeten gebruiken. Die muis bij de Graphire is een onding, log, werkt alleen op het tablet. Misschien handig als je geen 3-knopsmuis hebt en een tijdje op het web zit te surfen. Ik heb mijn Graphire ruim 2 jaar, behoorlijk afgeragd inmiddels en zal plaatsmaken voor een Intuos als de tijd daar is.

IK KAN MAAR 1 DING ZEGGEN: KOPEN DAT DING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(als hij nog niet uitverkocht is, want het gaat vaak hard bij de aldi)

yep, de intuos is stukken duurder dan de graphire. Maar daar waar de graphire meer een vervanging is voor de muis is de intuos veel aantrekkelijker voor bijvoorbeeld het werken in photoshop, painter of andere aplicaties die drukgevoelige tools hebben.

Maar is het tablet bij de Aldi een genuine Wacom dan zou ik niet langer wachten maar dat ding kopen!

Ik vind een tekentablet helemaal nix... Niet dat ik daar nu een ander van wil overtuigen, maar ik heb een Kensington trackball (wat weer veel anderen een onding vinden) en een Logitech MX700 draadloze muis.

Ik heb een Wacom tot drie maal toe geprobeerd voortekenwerk, voor algemeen gebruik en om beeld vrijstaand te maken en ik kan er niet mee uit de voeten.

Maar € 60,- is niet veel, technisch zit het goed in elkaar. Zal wel een restpartijtje zijn, zoals wel vaker bij de Aldi…

Het kost ook echt oefening en je werkt er niet meteen lekker mee. Je bent veel tijd kwijt met het instellen van het regelpaneel. Maar als je dan een goede stting hebt dan werkt het erg goed.

Zijn die dingen nu al te koop bij Aldi of volgende week?

Vanaf vandaag, maar alleen in [b:6b4c81ec7f]Belgische[/b:6b4c81ec7f] vestigingen. (en Luxemburgse)

[quote:2c10c9282b="moodjoo"]Vanaf vandaag, maar alleen in [b:2c10c9282b]Belgische[/b:2c10c9282b] vestigingen. (en Luxemburgse)[/quote:2c10c9282b] *zucht* jammer :/

Ik heb de Wacom Graphire 2, echt iets leuk en het tekenen in illustrator lukt al aardig !! Het was insteken en werken, ik heb de software niet eens geinstaleerd. ECHT SUPER !!

Kun je dat installeren op Panther

Ja, je kan dat instaleren op panther.