Wacom graphire bluetooth

ik zit te denken om een Wacom graphire bluetooth tablet te kopen voor mijn powerbook. Alleen vraag ik me nog het een en ander af over dit tablet.

nl:

werkt het een beetje wacom-waardig? ( dus niet zoals ALLE anderen die totale frustratie opleveren… ( ik heb ooit een ander tablet gehad, die ik uit frustratie in de fik heb gezet :x ))

Zitten er batterijen in? of accu? of kinetische energie ofzo??? zit er een aan en uit knop op?

wie o wie, kan mij helpen bij deze brandende vragen ( ik lig al 3 uur wakker in mijn bed en ben uit frustratie maar opgestaan om een bericht te posten… :slight_smile: )

Roger

Lijkt het je niet beter eens op zoek te gaan naar professionele hulp...

:stuck_out_tongue:

sluit ik me bij aan beammup :evil:

En de Neuroot-van-de-nacht-Trofee gaat naar... :wink: Heb je al gekeken op de [url=http://www.wacom-europe.com/int/products/graphire/product.asp?lang=nl&type=15]Wacom-site bij de Graphire BT?![/url] Of bij [url=http://www.wacomshop.nl/product.html?ItemID=632]Wacomshop.nl afdeling Graphire A5 BT?[/url]

Was jouw vorige (in de fik gezette?!?!?!) tablet ook van Wacom? In dat geval heb je pech gehad of kun je er gewoon niet mee overweg. Je zal dan mogelijk ook weinig plezier aan dit tablet hebben. Wacom is de top in tabletten.

ik ga dit draadje maar eens goed volgen, want hoewel ik er niet wakker van lig :wink: wil ik mij ook zoon blootoot weekom gaan aanschaffen…

maarten

Dit is niet het forum van het RIAGG maar het macosx.nl forum. Voor simpele product feature vragen: check de website van de producent (Wacom), ga naar een winkel waar ze die dingen verkopen en test het uit.

We zijn hier niet om elke drol die je moet leggen op te vangen – voortaan eerst denken voor je post graag. Slaap lekker.

okee, bedankt voor de nuttige ( AHUM )

reacties

uiteraard heb ik me eerst helemaal suf gezocht naar reviews etc van dit tablet. Op de site van wacom kan ik ook geen verdere info vinden die me iets verder helpt.

En… geloof me, je raakt totaal gefrustreerd als je cursor het hele beeld doorspringt terwijl je je pennetje op dezelfde plaats houd, of als ie spontaan niet meer werkt, of dat de drukgevoelingheid er mee op houd. etc.

verder,

afgezien van webwinkels, heb ik nog geen echte winkels gevonden waar ze dit apparaatje verkopen.

Bel HTR Arnhem, zag laatst dat ze een paar Wacom's in de winkel hadden. Of de Graphire BT er bij zat weet ik niet.

van de wacom site: Inhoud verpakking:

* Pentablet Graphire Bluetooth
* Graphire Pen
* Graphire Muis
* Graphire Penhouder
* Oplaadbare Lithium-Polymeer-accu
* AC-netadapter
* Cd-rom met snelstarthandleiding, driver-software voor tablet, online gebruikershandleiding (in Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans en Nederlands)
* Meegeleverde software:
  Corel Painter Essentials2 CD-ROM (in Engels, Frans en Duits) 

lijkt me duidelijk: accu.

okee, klopt, het is ook niet echt oplettendheid van mijn om dat over het hoofd te zien.

ik zal mijn vraag opnieuw, en wat genuanceerder stellen:

is de kwaliteit van de bluetooth versie van de graphire te vergelijken met de usb versie?

naar mijn weten laten bluetooth apparaten meestal ergens een steekje vallen. Is het niet in nauwkeurigheid, dan is het wel in connectiviteit.

hoe is dat met dit apparaat?

Ik denk dat je toch even naar een dealer moet. De Wacom BT's zijn er nog niet zo lang dus er zullen nog relatief weinig gebruikerservaringen zijn. Feit is dat een Intuos3 zowiezo prettiger is dan een Graphire (afhankelijk van je werkzaamheden) en ik persoonlijk voorkeur heb voor A4 ipv A5. Lees toch de geplaatste linkjes even goed door, wellicht worden er meer vragen opgelost door nauwkeurig lezen.

ben gistermiddag in de macstore geweest en daar lag een wacom A6 tablet ter demonstratie Ik denk dat ff wennen is in het begin qua drukpengevoeligheid maar wel een leuk ding...met allemaal toetsen voor iets toe te wijzen of zo Enne... de bleutooth is volgens mij beter,,, :lol: