Wacom in Aldi

Bericht aan de Belgische (of dicht bij België wonende) leden

Vanaf woensdag (overmorgen) is er in de Aldi weer een Wacom tablet te verkrijgen.
Het is de kleinste, met draadloze pen en muis!

Natuurlijk is het geen profi model, maar een vriend van me heeft er één, en het werkt toch redelijk fijn!
En, voor €29,99 kan je niet sukkelen hé!

Ik weet toch dat ik er één ga halen!

Ik heb die vorig jaar ook gekocht, en hij werkt inderdaad fijn. Het is inderdaad geen Intuos, maar zeker niet slecht om mee te beginnen. Een driver is wel noodzakelijk om het te laten functioneren als "werkblad". Waarmee ik wil zeggen: wanneer je in het hoekje van het veld gaat staan, staat je aanwijzer ook in de hoek van je scherm.

Op de supportpagina van Wacom is hij niet meer te vinden, maar ik heb hier nog een oudere die eveneens werkt. Geïnteresseerden mogen hier altijd iets laten weten, dan plaats ik hem op een webspaceje :slight_smile:

Het ding is trouwens een Wacom Volito 1, maar ditmaal hebben ze blijkbaar de merknaam verwijderd.

edit Owja, als je naar de Aldi gaat om er één te kopen, en je ziet ze niet in de rekken liggen, dan moet je aan de kassa gaan navragen of ze er nog hebben. Meestal leggen ze die niet in de rekken en ben je verplicht er achter te vragen.

Met de Wacom driver 4.7.9-2 laat ie zich gewoon instellen, ook al staat er Windows only op de doos. Let wel op, deze Volito heeft geen eraser.

weet iemand of deze aanbieding ook geld in nederland?

Daarvoor zou je even op de aldi site zelf, of beter op een aldi-fanpage/discussiesite moeten kijken. Ik meen dat ik vorige week zoiets voorbij zag komen. Check anders de woensdagkranten in de oud-papierbak even.

En wat is de prijs van zo'n tekentabletje buiten de Aldi? Wou me altjid al eens een tekentabletje aanschaffen om te droedelen. Helaas vond ik het vrij duur als je het niet echt nodig hebt. Maar voor 29 EUR kan je niet sukkelen zeker? Waarschijnlijk ga ik woensdag eens naar de Aldi :)

mvg, iSander

Deze dus: [img:cf3b8b37bf]http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_03/BILD03.JPG[/img:cf3b8b37bf]

[quote:c09c19f275="sammerman"]weet iemand of deze aanbieding ook geld in nederland?[/quote:c09c19f275]

4 weken geleden: JA! Hier in de Betuwe-aldi’s (Zetten - Opheusden) liggen er nog wel wat denk ik.

Is dat bluethoot, of met een usb-kabeltje ?

Wat denk je nou zelf... voor 30 Euro? :?

is deze nou ook in nederland ? ik kan het niet vinden op de site

Het antwoord op je vraag staat een paar reacties hoger.

[quote:6b5bc2ff95=“Martiniman”][quote:6b5bc2ff95=“sammerman”]weet iemand of deze aanbieding ook geld in nederland?[/quote:6b5bc2ff95]

4 weken geleden: JA! Hier in de Betuwe-aldi’s (Zetten - Opheusden) liggen er nog wel wat denk ik.[/quote:6b5bc2ff95]

Man man man er is toch nog iets mis met het forum! Ik had nog geen enkele mail gekregen dat iemand gereageerd had...

Ja morgen is het dus zo ver, ik ben is benieuwd!

Ok, net thuis van examen A.V. en daar ligt hij op tafel... Het voelt natuurlijk wel wat plastiekerig aan, maar het werkt.

In vergelijking met een goede wacom is hij natuurlijk niets waard, maar om wat basic te illustrator’en is hij prima, voor mij toch!
Net het drivertje van Nick (alias d.C.) gekregen, prima gewoon!

ik veronderstel dat dit een A6 formaat is?

[quote:04abfa3fdb="vegeta"]ik veronderstel dat dit een A6 formaat is?[/quote:04abfa3fdb]

Jup, dat is ie :slight_smile:

Voor degene die de driver willen, hij staat nog ergens diep verborgen op de Wacom website

http://www.wacom.com/productsupport/download.cfm?id=133&product=ETA

Daar zijn volgens mij echt geen Mac drivers voor te downloaden hoor. Ik had hier ook een paar van die dingen en ja, met die driver die jij noemt doen ze het wel, maar je kan volgens mijgeen drukgevoeligheid enz. instellen. Maar ik kan er naast zitten hoor.

[quote:b23ed8bf2e="Nisei"]Daar zijn volgens mij echt geen Mac drivers voor te downloaden hoor. Ik had hier ook een paar van die dingen en ja, met die driver die jij noemt doen ze het wel, maar je kan volgens mijgeen drukgevoeligheid enz. instellen. Maar ik kan er naast zitten hoor.[/quote:b23ed8bf2e]

Hier werkt het anders toch… Niet perfect, hij hapert dan wat, maar voor 30 euro mag je ook niet teveel verwachten :wink:

Alle, het eerste [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=880400#880400]probleem[/url] is er al!