wakker worden met itunes?

Hallo allemaal,

ik zoek naar een freeware programma dat je computer opstart en itunes afspeelt. iBeez heb ik al geprobeert maar helaas is dit geen freeware en heb ik geen zin om geld voor het programma uit te geven.

Alvast bedankt, Ad

je kunt ook je computer aan laten staan en het met automator instellen.. of kan automator ook je computer opstarten? dat zou nog mooier zijn

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/25051

Computer laten opstarten kun je doen in je systeem voorkeuren.... Dan voeg je een Applescript toe aan je startup items dat iTunes opent en start...

Ik gebruik hier ook iTunesEcho voor. Werkt perfect. En je computer kan je laten opstarten door de tijd in te voeren in je energie settings in de systeem voorkeuren. Of je laat je computer aanstaan, ik zet hem nooit uit tenzij ik voor langer dan een dag weg ben.

Succes en veel plezier met opstaan. :slight_smile:

relax :P dat noem ik nou nog is een wekker !

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13824

ik gebruik alarm clock pro, heerlijk programmaatje, afspeellijst maken in itunes genaamd ''wekker'', hier je favoriete nummer in zetten, en deze afspeellijst selecteren in het progje.

zoek maar even op versiontracker.

echt super

ik laat mijn computer opstarten (systeemvoorkeuren - energiebeheer) vervolgens bij accounts,- opstarten, daarna een liedje selecteren uit je iTunes bib...

wat een leuk idee! Nooit aan gedacht.. Het is iig stukke beter dan mijn Ipod "wekker". piep en dat was het.

is het ook mogelijk om na het opstarten een radiozender in mijn nl radio widget te starten?

In iedere iPod zit deze functie, is dat geen optie?

als of iedereen met itunes een ipod heeft...

Vanuit iCal kan je ook bestanden of scripts laten openen op een bepaalde tijd. Hoeft iCal geen eens voor opgestart zijn. Met een simpel scriptje uit Automator dus een leuke optie!

[quote:4af7c6e6c6="Fl@bber"]ik gebruik alarm clock pro, heerlijk programmaatje, afspeellijst maken in itunes genaamd ''wekker'', hier je favoriete nummer in zetten, en deze afspeellijst selecteren in het progje.

zoek maar even op versiontracker.

echt super[/quote:4af7c6e6c6]
geinig idee, ik ga hte thuis straks meteen uitproberen. is het een gratis program?

[quote:be234f3d6b="Rudi Mentair"]is het ook mogelijk om na het opstarten een radiozender in mijn nl radio widget te starten?[/quote:be234f3d6b]

jaja dat kan :smiley:

moet je de bron versie van dat widget even na kijken daar staan voor elk radio zender de site in voor live stream.
als je dan systeemvoorkeuren en dan gebruikers en dan opstarten klikt en daar je link in sleept dan speelt die die af na dat je computer opgestart is :smiley:

nouja ben vandaag wakker geworden door mijn computer hoor ik sliep na het eerste liedje gewoon weer...:D

sorry voor de bump, maar dit is de enige topic die ik hierover heb kunnen vinden... Hoe maak je zo'n automatorscript (ical + itunes wekker)