Wallpaper iPhone kwijt...

Dag allemaal
Ik wou als grap de wallpaper van mijn vriendin haar iPhone veranderen door een foto van mezelf. Zij kan er niet mee lachen en wil haar oude wallpaper terug. Deze is nergens terug te vinden. Iemand enig idee hoe en waar ik deze kan herstellen?
Alvast dank!

Het meest logische lijkt mij een iCloud backup terug te zetten?

@McJohn: Het is inderdaad zo opgelost! Ik wist niet dat de wallpaper ook in iCloud stond. Heel hard bedankt voor je tip: je hebt mijn liefdesleven hersteld!

Andere vriendin kiezen

Ze kunnen dicpics inderdaad niet zo waarderen.

Als je liefdesleven zo vlug beschadigd geraakt… :slight_smile:
Maar, geen probleem hoor!

Zal wel een meisje zijn met mogelijkheden. ?

<sub>Stiekem onder ons, die zijn vaak wel het leukst</sub>

Je gaat toch geen iPhone herstellen om een standaard achtergrond terug te vinden?!

Instellingen>Achtergrond>Kies een nieuwe achtergrond, daar staat ie dan gewoon tussen.

@GoeieDag: Was geen standaard achtergrond. Ook niet terug te vinden op internet na lang zoeken.

Dat kan, als ze 'm ooit in haar Foto’s app had staan > dan stelt ze 'm in als achtergrond > maanden later gooit ze deze foto weg uit haar Foto’s app tijdens te opruimen maar dan blijft de foto wel nog als achtergrond staan, omdat die in het geheugen van de iPhone zit (cache).

<p class="cite">knightni op 23 november 2018 om 12:54</p> @goeiedag: Was geen standaard achtergrond. Ook niet terug te vinden op internet na lang zoeken.
Ook niet met een screenshot die ze perongeluk een keer heeft gemaakt? Tineye.com / images.google.com en wie weet heb je geluk.