Wallpaper koraalrif

Ik ben opzoek naar mooie foto's van onderwater zowel koraalrif als andere mooie vissen etc. Het water moet niet te groen of wazig aanzien dus helder water en mooie kleuren. Het formaat is bedoelt voor een resolutie van 1680 bij 1050 dus niet kleiner dan 1024 bij 768 bij national geographic heb ik al gekeken maar die waren niet groot genoeg.

Ik ben teven ook opzoek naar andere mooie natuur wallapers
dus van dieren op de savanne, reptielen, vlinders, vogels etc.
Ik beb zelf weinig tot geen mooie gevonden hopeijk weet hier
iemand een goede site.

Waarvoor wil je de beelden gaan gebruiken?

[url=http://www.sxc.hu/]Hier[/url] kan je eens gaan kijken, je gaat je wel moeten inschrijven maar er staan duizenden foto's, waarschijnlijk zit er wel iets geschikt voor je tussen.

Zoek je iets als:

Deze

Of deze

misschien dit?

Nog een

Google is je vriend

Hopelijk heb je er wat aan

Golfgast google is geen optie dat is het eerste wat iemand gebruikt als hij gaat zoeken dus ik heb helaas niets aan de links die je gaf.

Ik gebruik de foto’s als wallaper en screensaver.

Met dat het niet groen ofzo moet aanzien bedoel ik meer mee niet te blauw.
De beetje close-up van mooi koraal en anemoonen.
Zoals je dat meestal noemt zoetsappige foto’s dus eigelijk net als steve ze in
iphoto heeft staan. Wel normale foto’s maar dan goed belicht etc.

Wat is er mis aan de fot's die je op google kan vinden? Er zit toch een afbeeldingen functie op en je kan de grootte selecteren van de afbeeldingen waarop je wil zoeken. Als je ze als achtergrond gaat gebruiken is er toch niks mis met de plaatjes

Eerste em tweede link zijn foto's van dichtbij genomen van koraal :innocent:

Er is niets mis mee wat ik ermee probeer te zeggen is dat google niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd dus geen optie. Google is altijd de eerste functie die ik en met mij denk ik vele andere gebruiken om een foto snel te zoeken.

Als je zo'n perfectionist bent op het gebied van foto's is er maar 1 oplossing. Een mooie Stockfoto CD kopen...

Ja dat zou ook een optie kunnen zijn maar ik vind het ook weer zonde om veel geld te betalen voor foto's die ik alleen gebruik als wallpaper. Maar mocht ik mooi cd's zien in winkels koop ik die meestal zit er een prog op die alleen werkt op de pc.

[quote:8aa9a0b643="Remon"] Met dat het niet groen ofzo moet aanzien bedoel ik meer mee niet te blauw. De beetje close-up van mooi koraal en anemoonen. Zoals je dat meestal noemt zoetsappige foto's dus eigelijk net als steve ze in iphoto heeft staan. Wel normale foto's maar dan goed belicht etc.[/quote:8aa9a0b643]

Kwestie van gewoon een beetje Photoshoppen, kun je heel gemakkelijk wat meer kleurtemperatuur creeren.

het blad [url=http://www.xray-mag.com/] x-ray [/url] is een duikblad wat je kan downloaden in PDF vorm. Het is loaded met foto's zoals jij die beschrijft. De PDF kan je gewoon openen, bijvoorbeeld in Adobe Illustrator en dan kan je de beelden er gewoon uitpakken.

Ik zal eens kijken naar dat magazine.