wallpapers veranderen

Hey volgens mij is mijn titel niet echt verhelderend maar ik kan het ook zo niet uitleggen.

Ik zoek namelijk naar een bestandje dat mijn background automatisch kan veranderen.
Dus laat ik zeggen dat ik elke dag weer automatisch een nieuwe background heb.
Het liefst ieder uur maar om de dag is ook goed.

Ik heb me plat gezocht en volgens mij bestaat het wel hoor, als ik maar wist hoe het heette.

kortom zoek ik dus iets waarmee ik automatisch mijn backgrounds kan veranderen.
Dat het programma om de zoveel tijd weer een andere opgeslagen wallpaper kiest en hem vervolgens in een nieuwe background veranderd.

Hopelijk kent iemand zo’n programma.

Groetjes Dardow

Dat zit standaard in systeemvoorkeuren/bureaublad. Vinkje zetten bij 'wijzig afbeelding elke...'

...en dat heeft de status echte Apple fan....tsss, een schande! :lol:

nou inderdaad JWB ik dacht hetzelfde... dat zit inderdaad standaard in OSX, :P

[quote:4de9520dba="Berend"]nou inderdaad JWB ik dacht hetzelfde... dat zit inderdaad standaard in OSX, :P[/quote:4de9520dba]

Let’s not jump to conclusions, misschien werkt hij wel met os 8 of 9

[quote:bd3c2e0fc5="Deckard"][quote:bd3c2e0fc5="Berend"]nou inderdaad JWB ik dacht hetzelfde... dat zit inderdaad standaard in OSX, :P[/quote:bd3c2e0fc5]

Let’s not jump to conclusions, misschien werkt hij wel met os 8 of 9[/quote:bd3c2e0fc5]

hehehe… no comment

Och verek sorry dit is me nog niet eerder opgevallen :o :o Schaam schaam, ontzettend bedankt zeg :wink: :wink:

[quote:d373934a9c="dardow"]Och verek sorry dit is me nog niet eerder opgevallen :o :o Schaam schaam, ontzettend bedankt zeg :wink: :wink:[/quote:d373934a9c]

Dit gaat je zeker een paar sterren kosten! :lol:

[quote:99e68c1b5c="JWB"][quote:99e68c1b5c="dardow"]Och verek sorry dit is me nog niet eerder opgevallen :o :o Schaam schaam, ontzettend bedankt zeg :wink: :wink:[/quote:99e68c1b5c]

Dit gaat je zeker een paar sterren kosten! :lol:[/quote:99e68c1b5c]

Ik post wel wat minder tot mijn Apple niveau gelijk is aan mijn sterren, ik heb dit zo vaak.
Ik kijk overal over heen.

[quote= Ik kijk overal over heen.[/quote]

Heb ik ook, soms…