Wallpapers verdwenen??

Hoi,

Ik heb vorige week een Mac mini gekocht en nadat alles opgestart was kwam ik tot de conclusie dat er maar HEEL weinig wallpapers in zitten. Alleen het mapje waar de leeuw, ruimte, gras enz in staan is aanwezig. De map met de clasieke wallpapers zoals kunst, zwart wit, en zo staat er niet tussen.

Probleem 2 is als ik een map toevoeg en daar een wallpaper uit kies, en later een wallpaper kies uit de Apple collectie de map verdwijnt uit toegevoegde mappen.

Is dit beide normaal in ML? Mijn geüpdate Pro heeft wel nog alle wallpapers.

Grtz

Ik zou hem gewoon herinstalleren. Niet een clean install, maar een reinstall. Je verliest niks, maar je systeem wordt wel hersteld. Dat is de snelste optie, je bent binnen een uur klaar.

Als je hier dus over iets meer dan een uur nog steeds met hetzelfde probleem zit, dan weet je dat je het al opgelost had kunnen hebben als je dit niet doet :p

Als het daarna niet opgelost is heb je natuurlijk een ander probleem ;)

Haha leuke reactie :) Het is wel al zo dat al mijn software al geconfigureerd is. Logic met pluginns, iTunes, zakelijke software enz. Heb er wel een time machine direct van gemaakt. Gaat het dan nog op?

Verder geen oplossingen?