Wanadoo Livebox besteld

Werd net gebeld door wanadoo en heb de livebox besteld. Zelf heb ik nu een 1600/512 Kbit/s abonnement met een 330 usb speedtouch modem op tiger draaien.

Zijn er zaken waar ik op moet letten met aansluiten en is de snelheid echt veel sneller?

Sneller dan wat? Het is zeker sneller dan een 52k dialup modem ja....

Trouwens, koop jij dingen die je worden aangeboden via de telefoon?

Kijk [url=http://forum.macosx.nl/search.php?search_keywords=livebox&search_terms=all&search_author=&search_forum=-1&search_time=0&search_fields=all&search_cat=-1&sort_by=0&sort_dir=DESC&show_results=posts&return_chars=200]hier[/url] maar eens tussen.

[quote:2dab21948b=“rvanloosen”]Sneller dan wat? Het is zeker sneller dan een 52k dialup modem ja…

Trouwens, koop jij dingen die je worden aangeboden via de telefoon?[/quote:2dab21948b]

idd, niet echt iets dat een verstandige gebruiker zou doen :wink:

Gelukkig kan je binnen 7 dagen altijd nog kosteloos annuleren :wink:

Had je voordat je dat ding bestelde een adsl abonnement bij KPN?

Hij zegt toch dat ie de een [i:aeca3f8b54] "1600/512 Kbit/s abonnement met een 330 usb speedtouch modem op tiger" [/i:aeca3f8b54]heeft. Ik heb met hetzelfde abonnement ook de 'family' van Wanadoo genomen. Komt binnen een maand. Aangezien je van een usb naar een ethernet modem gaat moet je je modem iets anders installeren. Je moet de modem via je browser installeren. Dat is alles. Als dat eenmaal gedaan is ben je altijd online. Je kan dan elke computer op je modem aansluiten zonder iets te doen.

Succes!

Oef. Toch niet met bellen erbij hé? Mijn ouders gebruiken het; het telefoneren stoort zo ontzettend dat iedereen zo snel mogelijk wil ophangen; het werkt gewoon niet juist. (Trouwens wel positief voor je rekening).

Internet is op zich snel (op een iBookje, al heb ik met 5 anderen een snellere verbinding in 't studentenhuis) maar ligt er minstens een paar keer per maand uit.
Gelukkig heb ik mijn moeder geleerd hoe je dat verhelpt (alle stekkers eruit etc) en kunnen ze er mee leven (ze moeten wel; jaarcontract)

Ofwel; als ik jou was zou ik onmiddelijk cancellen.

Ik heb nu al Wanadoo en het afgelopen jaar is het maar 1 keer 10 minuutjes down geweest. Ik heb iig niet voor telefonie gekozen. G4, jij wel?

[quote:6fa22f59c3="gerror"]Ik heb nu al Wanadoo en het afgelopen jaar is het maar 1 keer 10 minuutjes down geweest. Ik heb iig niet voor telefonie gekozen. G4, jij wel?[/quote:6fa22f59c3] maar dat liep waarschijnlijk helemaal via het KPN netwerk. Family gaat via het (nieuwe) eigen netwek van Wanadoo.

Ik heb geen telefonie genomen. Het is wel zo dat het voor mij gunstiger is om over te stappen naar het Family pakket. Voor de genoemde Lite versie betaal ik nu € 34,95.

Over het algemeen ben ik tevreden over Wanadoo. IRC en nieuwsgroepen werkt prima.

Voor wat ik heb begrepen wordt het nu iets goedkoper en (hoop ik) sneller(ivm met Halo altijd prettig).

Was gewoon nieuwsgierig naar jullie ervaringen.