wanneer ipod met gps?

Ik weet niet wanneer maar 't zou toch perfect moeten kunnen. Meer en meer wordt de ipod gebruikt in de wagen dus waarom niet. De voordelen zijn er perfect scherm, mega capaciteit, audio mogelijkheid.

Nu niet, en ik denk nooit niet...

Ik zou zeggen stuur een mailtje naar TomTom.

Er is wel net een nieuwe TomTom gelanceerd met ingebouwde MP3 speler; misschien is dat een alternatief?

Het was een vraag van @Filiep, maar werd beetje bot afgekapt. :evil: Maar misschien heb je wat aan de reacties Filiep. :wink:

thx :) 'k zou het inderdaad perfect vinden. Ik gebruik de ipod altijd met mijn itrip in de wagen. Als ik nog een gps moet bijkopen zie ik het niet zitten of alles zal onoverzichtelijk worden toestel hier toestel daar. Gps voor gsm's is al beschikbaar op sommige toestellen en een gps module is niet groter meer dan een batterij'tje voor een hoorapparaat. Zelfs al bouwen ze het niet in de ipod een externe gps module maar software op de ipod zou volgens mij veel verkopen.

[quote:c2753861bc="Filiep"]Zelfs al bouwen ze het niet in de ipod een externe gps module maar software op de ipod zou volgens mij veel verkopen.[/quote:c2753861bc]

Ik denk dat de kans bijzonder klein is dat Apple dat gaat doen, waarom zouden ze? Het is een muziekspeler. De iTrip e.d. zijn addons. De iPod kan geen routesoftware draaien, zoals een smartphone, dus een GPS add-on zou redelijk nutteloos zijn.

Hmm, ik denk niet dat Apple zich daar erg op focussed op dit moment. Als er een GPS aparaatje uitkomt, wat Apple sterk kan verbeteren; en weten dat ze flink winst zullen maken, dan beginnen ze mischien wel met het maken van een GPS systeem.. Maar op een iPod zetten?Liever een cam er op :lol:

Dertien Juni 2008, Cupertino, 11:00u, Steve zal hem presenteren, gekleed in een zwarte colltrui en een spijkerbroek.

Dan.

Ik kan er een uurtje naast zitten.