Wanneer komt #177?

Zijn er vanavond live podcast opnames?

De titel van dit topic deed me even vermoeden dat er weer een nieuwe podcast online was...

Ik was ook heftig aan het refreshen :P

[quote:81966a10b8="Jord*"]De titel van dit topic deed me even vermoeden dat er weer een nieuwe podcast online was...[/quote:81966a10b8]

haha, me2

weet niemand dus nog of er opnames zijn...?

leuk is dat blijf je tot 22u achter de mac de site refreshen komt er dan niets…

Titel even wat aangepast om nog meer verwarring en nodeloze opwinding te voorkomen. :wink:

To whom it may concern: vanavond geen live opnames van OMT #177. De eerste uitzending zal deel twee zijn van OMT's Groot Appledictee der Nederlandse Taal.

Wat aanstaande zondagavond wordt opgenomen omstreeks 20:00 uur tijdens de nieuwjaarsreceptie ?

+1 :P

-1 :oops:

(tijdstip van 20:00 uur, ik had liever iets tussen 15:00 en 19:00 gehad)

Ik kan niet genoeg spammen.... maar 23 mei doen we het gewoon om 14.30 uur, in Utrecht, maar dan (vooralsnog) geen podcastopnames...

Great !

[quote:05f4d1117b="Zerk"]maar dan (vooralsnog) geen podcastopnames...[/quote:05f4d1117b] Er mocht toch geen hardware mee? Niet doen hoor podcast, echt niet..

De [url=http://www.vimeo.com/2876869]jongens van de OMT potcast [/url] zitten vast ergens op een nabij gelegen veldtje de postcast op te nemen en te spelen met hun vliegende camera, om zo hun leden in de gaten te houden