wanneer komt de nieuwe 15" powerbook superdrive?

Hi all,

Gisteren wezen kijken voor een nieuwe powerbook.

De 17" had mijn eerste voorkeur. Maar ik vind het gewoon te groot.
Nu wil ik de 15", maar heb vernomen dat er een nieuwe aan zit te komen.
Weet iemand wanneer? En waar ik de eventuele nieuwe specs kan vinden?

Alvast bedankt

Waarschijnlijk krijgt de 15" een nieuw jasje tijdens de rond 23 juni? Of ben ik met de verkeerde expo in de war?

Affijn, naar de specs zal ik in ieder geval nog moeten gissen, wie weet met nieuwe processor :wink:

ik denk dat de specs het zelfde zullen zijn als van de 17" (behalve dan het 17" scherm :wink: )

die specs zijn al precies hetzelfde als die van de 17"

maar ik wil niet nu een powerbook kopen en dan merken dat er over 2 weken een nieuwe in de winkel is.

Maar waar kan ik meer info vinden over de nieuwe 15"?

nergens het is een rumor,.. maar de oude is al ruim een half jaar oud,.. dus je kan verwachten dat er binnen een maand updates zijn,.. ik wacht er zelf ook op..

als het nog G4 blijft dan [b:0a6e740408]denk ik het volgende:[/b:0a6e740408]

1.2 (misschien 1.25) ghz G4 met 167Mhz FSB
2x superdrive backlit keyboard
alu case… net als 12" en 17"
scherm wordt waarschijnlijk 15.4" (zelfde verhouding als 17" en 20&23" cinema display)

en

1.0 Ghz met combodrive

(tegelijkertijd worden dan 12" upgedate naar 1Ghz zonder backlit en 17" naar 1.2(5) want de 12" en de 17" zijn er inmiddels ook een half jaar…)

maar ja het zou ook kunnen (iets minder waarschijnlijk) dat de 970 nu al komt…

De nieuwe 15" powerbook zal zeker een nieuwe processor bevatten. Waarom zou Apple anders zo lang wachten met een alu 15" ??

en het advies?

nog ff wachten dus?

[quote:bba33c9a24="Haddock"]De nieuwe 15" powerbook zal zeker een nieuwe processor bevatten. Waarom zou Apple anders zo lang wachten met een alu 15" ??[/quote:bba33c9a24]

omdat als ze vorige maand een 1.2 Ghz 15" powerbook uitgebracht zouden hebben de 17" niet meer verkocht zou worden, en het was nog te vroeg om de 17" te vernieuwen,… of ze hebben nog te veel 1Ghz 17" staan… of de nieuwe 17" is nog niet af…!! (en de 12" niet te vergeten,… want de eerst volgende keer worden ze alledrie tegelijk upgedate…)

maar het zou me ook niet verbazen als de 970 erin zou zitten,… sneller/koeler/zuiniger. en het zou het jaar van de notebook worden. maar ik denk dat ze die 970 pas uitbrengen als panther er ook is,… want anders verkoop je een 64bit machine en draai je er een 32bit systeem op, ik weet niet eens of dat wel kan… en het is zonde want dan lijkt hij minder snel dan hij in werkelijkheid is!

mijn advies is wacht even tenzij je hem echt nu nodig hebt!!

HS-L