Wanneer kwamen de 1e en 2e generatie iPods op de markt?

Kan iemand mij vertellen in welke maand (en jaar) de 1e en 2e generatie iPods op de markt zijn gekomen?

Bedankt, Dennis

De eerste generatie was november 2001. En ik heb mijn iPod in februari 2002 gekocht, dat was net voordat de tweede generatie uitkwam.

Ik kon ook vragen "Wanneer denk jullie dat de 4e generatie iPod uit komt?" Nog even alles op een rijtje :) :

1e Generatie November 2001
2e Generatie ± Maart 2002
3e Generatie April 2003

Tussen de eerste 2 zitten 4 maanden.
Tussen de tweede en derde zitten 13 maanden.

Hier kan ik niet echt een makkelijke tijdlijn uitkrijgen :? ,dus…

Wanneer denk jullie dat de 4e generatie iPod uit komt? :slight_smile:

Dennis

[quote:bb191c1234="Elstar"]dat was net voordat de tweede generatie uitkwam.[/quote:bb191c1234] Ehm, het was net voordat de 10GB uitkwam. Ik weet niet zeker of dat dat al meteen de tweede generatie was.

Dan doen we het anders :) Tussen de eerste en derde generatie zitten 17 maanden. Dat delen we door 2 :), dat is 8,5 maanden. Voor het gemak zijn dat 9 maanden.

April 2003 + 9 maanden = Januari 2004 :smiley:

Als dat zo is dan wacht ik nog wel eventjes met de aanschaf van de al lang gewilde iPod…

Dennis

ja, en als je dan nog langer wacht komt er vast een NOG nieuwere, NOG mooiere, NOG kleinere, iPod. Als ik jou was zou ik nog 3,5 jaar wachten voor je nieuwste iPod! Dan ben je tenminste écht bij de tijd! :wink:

Gewoon kopen dat ding - hij is het echt waard