Wanneer nieuwe Mac Mini leverbaar?

Is de nieuwe versie van de Mac Mini al bij iemand van jullie geleverd? Hebben de Apple stores de Mini al op voorraad? Krijgen deze de Mini eerder dan consumenten via de Applestore? :)

Als je even in de Store had gekeken: [quote:14165ef4c9]Meestal verzendklaar: 2 dagen Gratis geleverd[/quote:14165ef4c9]

[quote:f7d6e9702f="maceddy"]Als je even in de Store had gekeken: [quote:f7d6e9702f]Meestal verzendklaar: 2 dagen Gratis geleverd[/quote:f7d6e9702f][/quote:f7d6e9702f] Voor zover ik weet stond de levertijd 2 dagen geleden ook op 2 dagen, maargoed dat kan ik mis hebben :(

[quote:30311003a3="1234567890"]Voor zover ik weet stond de levertijd 2 dagen geleden ook op 2 dagen, maargoed dat kan ik mis hebben :([/quote:30311003a3]

En over 2 dagen staat er waarschijnlijk nog steeds 2 dagen. Wat denk je dan? Dat je hem met een uurtje wel in huis hebt? :lol:

Tja, bij andere producten staat 24 uur, daar doelde ik meer op. Maar hebben de 'bezoekbare' Apple stores de nieuwe Mac Mini's al binnen?

Wat dacht je er van om even de telefoon te pakken en een winkel te bellen? Denk je soms dat we hier helderziend zijn?

[quote:5865d2a614="tennapel"]Wat dacht je er van om even de telefoon te pakken en een winkel te bellen? Denk je soms dat we hier helderziend zijn?[/quote:5865d2a614] Misschien is het algemeen bekend dat de Apple stores dit product binnen hebben? Dan is dit toch wat makkelijker dan alle stores te bellen, totdat je een hebt gevonden :cry:

"meestal verzendklaar in 2 dagen"

Dat houdt dus in dat het ook 4 maanden kan duren, de Apple Store kennende. Dus ik zou gewoon een retailer bellen (als je die in de buurt hebt) en vragen wanneer ze hem binnen hebben.

[quote:5d645bc4c7]Dat houdt dus in dat het ook 4 maanden kan duren[/quote:5d645bc4c7]

gelijk heb je, slim gedacht :stuck_out_tongue:

Laat ik nu vanmiddag toevallig contact hebben gehad met de Apple Store R'dam en A'dam.

Beiden winkels hebben de nieuwe Mac Mini’s NIET op voorraad, as usual met de meeste Mac’s…
Beiden winkels verwachten de Mac Mini’s elk moment, en beiden winkels “denken” dat de Mac Mini volgende week op voorraad zou moeten zijn. As usual…

Heb Mail-a-Mac en Macstuff zojuist een mail gestuurd met de vraag over hun levertijd.
Keep you posted!

Netjes binnen één dag een reactie gekregen van Mail-a-Mac en Macstuff.

Mail-a-Mac heeft nog een aantal oude Mac Mini modellen op voorraad, de ge-upgrade (nieuwe) modellen zijn niet op voorraad. Er werd niet verteld wanneer de nieuwe modellen er weer zijn.

Macstuff had alle modellen op voorraad bij hun leverancier. Vandaag voor 15:00h bestellen is de volgende dag in huis bij Macstuff, en een dag later thuis afgeleverd.

Heb zojuist mijn bestelling van een Mac Mini en Mini Mate bij Macstuff gedaan en verwacht alles komende woesdag of donderdag binnen te hebben.