Wanneer zijn de ipod 4de gene verkrijgbaar in België?

Ik zou graag een ipod 4de generatie aankopen, maar in België liggen ze nog niet in de apple store. Weet iemand wanneer deze in Belgie in de winkel komen te liggen? liggen er al in Nederland in de shops? Ik vertek 22 augustus naar het buitenland en zou deze graag in mijn bezit hebben. :apple:

Ik heb vorig weekend mijn mini opgehaald bij de Machouse in Rotterdam en daar hadden ze de 4e generatie iPod al liggen. Wel raar dat jullie hem nog niet hebben in Belgie.

ik heb de mini's en de Ipod's 4G al bij Dixons en de media markt gezien! vreemd dat ze nog niet in belgie verkrijgbaar zijn!

Ik heb ze gisteren zien liggen in Fnac Gent. De G3 iPods (20 GB en 40 GB) voor de huidige prijs van de G4 iPods (maar met accesoires!), de nieuwe G4 iPods (20 en 40 GB) en de iPod Mini's (Zilver, Goud en Roze kleur).

K heb van vorige week maandag mijn 4G binnen. Gewoon via de Apple Store online bestellen.

Ter illustratie, ik wacht nog steeds op een 4G en een AP Express die via een gewone winkel besteld zijn (ITPro Antwerpen). Zij weten niet dat ik ze beiden ondertussen dus allang heb via de Apple Store.

Moraal :

Gewoon effe online bestellen !

Bij Easyware in Leuven hebben ze zowel de iPod 4g en de mini op voorraad...

ok thanks zopas gebeld naar Fnac Gent, daar is de 40 giga al aanwezig. :D In de Fnac aanwezig en nog niet in apple store om de hoek (I.T Pro Gent, Antwerpen) very strange

Als je bij ITPro bestelt, en via de Apple store online, kun je nagaan dat op de doosjes dezelfde afzender staat, namelijk Flextronics.

Ik vermoed dus dat Flextronics de orders van de Apple Store voorrang geeft, en daarom ITPro steeds langer laat wachten.

jah, it pro

daar zeg je het!

en toen ik laatst in de fnac was, hing er iemand aan telefoon. Hij vroeg achter een mini.
sorry meneer, uitverkocht…

bij dixons wat verder stond er wel nog een.

en je zegt dat je naa het buitenland gaat. anders gewoon daar kopen als het goedkoper is.
is toch wereldwijde garantie!

het valt me trouwens op dat je in belgie niet echt veel ipods tegenkomt in electro zaken!

of kijk ik dan niet goed? :slight_smile:

Ik ben eindelijk in het bezit van een ipod 4gene, er stonden er nog maar 4 in de rekken van de Fnac te Gent. :D Nu nog het Belkin travel pakket bestellen ,die veel goedkoper is dan je alles afzonderlijk zou kopen, dan moet ik geen geheugenkaartjes meer kopen voor mijn fototoestel. (1giga = 200euro).

Many thanks to Ednolb

Mocht iemand interesse hebben voor een fmtransmitter + houder zie deze link

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=18798&item=5713779631&rd=1

Ik denk dat de fnac de enige electro zaak is die apple producten verkoopt.