warcraft 3: reign of chaos installeren?

Hoi, ben sinds een dag trotse Mac gebruiker maar weet er iemand hoe ik Warcraft 3 moet installeren? Ik zie verschillende icons en extensies maar als ik daarop klik zegt mijn iBookje dat er geen standaardprogramma is voor bijv. bij install.exe

open eens iets met een .dmg extensie!

[quote:7407ff0727="OEPS"]open eens iets met een .dmg extensie![/quote:7407ff0727] Er zijn geen .dmg bestanden op de cd.

exe bestanden zijn voor windows!!! :wink:

Misschien iets naar je applicatie map slepen!

[quote:e18aff02fc="Blieper"]exe bestanden zijn voor windows!!! :wink:[/quote:e18aff02fc] I know... Maar de game is zowel PC als Mac compatible. Staat op het doosje.

wat heb je voor keuzes dan? op de cd dan wel te verstaan…

[quote:b184e1f39e="Blieper"]wat heb je voor keuzes dan? op de cd dan wel te verstaan…[/quote:b184e1f39e] install.exe - autoplay.exe - autorun.inf - map directx - map movies - setup.mpq - map support - map trailers - war3.ico - war3.mpq - warcraft3manual.pdf

Ja, als er op de cd staat mac compatible dan zal er toch ook wel een helpje ergens staan om het op te starten… :?

[quote:83f8254957="Blieper"]Ja, als er op de cd staat mac compatible dna zal er toch ook wel een helpje ergens staan om het op te starten… :?[/quote:83f8254957] Jip, is ook zo maar ze zeggen: "double-click on the Warcraft 3 installer application" Maar wat is dat en waar is dat? :?

Hebben ze het specifiek over de mac, het lijkt me namelijk sterk dat je een versie hebt die zowel mac als windows ondersteund.

Heb die van mij er even in gestopt, en er staan 3 dingen: Warcraft III Installer, Read Me en een mapje Support. Heb je wel een originele cd? Zo ja, dan zou ik hem terug brengen, als dat nog gaat.

@ Oeps: Ja, de cd ondersteund meerdere systemen. Windows 98, ME, 2000, XP en Mac

[quote:256202e8cb="OEPS"]Hebben ze het specifiek over de mac, het lijkt me namelijk sterk dat je een versie hebt die zowel mac als windows ondersteund.[/quote:256202e8cb] Dit is hem...

[quote:5fbafa16b8="Pier"]Heb die van mij er even in gestopt, en er staan 3 dingen: Warcraft III Installer, Read Me en een mapje Support. Heb je wel een originele cd? Zo ja, dan zou ik hem terug brengen, als dat nog gaat.

@ Oeps: Ja, de cd ondersteund meerdere systemen. Windows 98, ME, 2000, XP en Mac[/quote:5fbafa16b8]
Hij is origineel, ja… Terugbrengen gaat niet, gekocht in UK.

ah, ik denk dat er alleen de windows versie van de cd in zit en niet de hybrid!

kun je de .iso niet mounten?