Is er een warcraft 3 UB patch verkrijgbaar? Koop ik me net het spel en nu wil het maar niet lopen op men intel-bak :(
Volgens mij is die er nog niet. De Warcraft 3 cd zelf is echt hybride en werkt ook op PC. Dus je zou hem in principe gewoon kunnen draaien in Windows..
Wat is Windows af en toe toch handig :mrgreen:
Ja maar ik heb nou geen zin om dat erop te poten om ff een spelletje warcraft te spelen :D.
En men Wow wil ie ook al niet installen (kan tome.mpq niet vinden -_-)
wat voor 'intel-bak' heb je?
op mijn MBP is WC3 goed te spelen…
Heb een macbook.
Als ik wil opstarten wordt het scherm ff zwart en gaat ie terug naar de desktop met een foutmelding.
dan is dat toch de videokaart die het niet aan kan denk...
Zou ik vreemd vinden aangezien er hier in een paar threads hieronder staat dat zelfs world of warcraft het vrij goed deed op de INTELGMA950 chip :/
Er is niets mis met de grafische kaart van de Macbook, behalve dat de computer er minder geheugen door krijgt. De kaart ondersteund Core Image en Windows Vista Aero. Dit zijn beiden zeer zware toepassingen, beiden ondenkbaar op de grafische kaarten die vroeger bij de iBook en Mac mini geleverd werden. Als je dus iets meer geheugen hebt is er geen enkel probleem met de kaarten.
Ik las er vandaag toevallig wat over, schijnt dat Warcraft 3 conflicteert met een extensie in de Quicktime map, /Library/Quicktime
Je moest dan de LiveType extensie verwijderen ofzo (of even inpakken, en het origineel verwijderen).
Alleen verplaatsen werkte niet, of (wat niet geprobeerd was) misschien na uit en inloggen.
Ondertussen de bron ook weer gevonden:
http://www.macosxhints.com/article.php?story=20060617212917760
Maar wederom helpt dit spijtig genoeg ook niet omdat ik die LiveType.component zzelfs niet heb staan. :(
Toch bedankt
Aks er hier iemand log kan analyseren wil ik de craslog wel ff posten.