Warcraft III TFT

Ik heb WarCraft III The Frozen Throne gekocht. Om dit te kunnen spelen moet je de volle versie van het originele spel hebben. Om eerlijk te zijn heb ik die niet legaal. Maar nu ik dus de legale versie van The Frozen Throne heb geinstalleerd wil die niet online gaan! Weet iemand of dit klopt en dat je echt beide versies moet kopen om online te kunnen spelen?

Ik wil trouwens sowieso wel even het echte spel kopen maar vind dit wel een grappige constatering en ik vroeg mij af of het inderdaad pas werkt als je zei beide hebt gekocht.

Ehm... om een spel te kunnen spelen moet je m kopen. Als je er dan nog vragen over hebt... moet je het spel zeker kopen!! :sealed:

Maar of je beide officiƫle versie moet hebben om het online te spelen, weet ik niet. Ik neem aan van wel.

Ik heb onder tussen WarCraft III: Reign of Chaos ook gekocht en ben het nu aan het installeren. Maar vind het wel grappig dat je dus beide spellen echt moet kopen. Weet jij misschien hoe dat in elkaar zit?

hmm.... ik heb eigenlijk geen idee of dat zo is, want het zijn twee applicaties. vraag me af of als ik het origineel WC3 de-installeer of TFT het dan nog zal doen.....

Het is dus inderdaad zo dat je bij beide spellen een originele cd-key nodig hebt. Het werkt nu bij mij en ik weet wel redelijk zeker dat zodra je de originele WC III van je HD af gooit dat TFT dan niet meer zal werken.