Warcraft III

Yo luitjes. Weten jullie misschien waar je een no - CD crack kan downloaden voor Warcraft III? En weet iemand hoe je met de level - editor zelf single player missies kan maken?

hoop dat ie werkt

http://www.wcgalaxy.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=30

Ik heb een 8Mb video kaart en voor Warcraft 3 zou ik een 16 Mb videokaart nodig hebben. Maar bijv. voor Ghost Recon zou ik ook een 16 Mb nodig hebben maar werkt ie perfect met 8 Mb. kan ik Warcraft ook spelen met 8Mb of is 16 Mb ├ęcht nodig??

Dennis

Op mijn G4 500 met 16 mb videokaart draait hij niet altijd even soepel. Op mijn PB 800 met 32 mb draait hij pas echt soepel. Je kunt natuurlijk altijd de kwaliteit van het beeld aanpassen en dan draait hij al een stuk sneller!

Dus hij kan wel draaien maar dan waarschijnlijk met mindere beeldkwaliteit. Trouwens echt een zeer mooi spel!

Ik dacht al dat ik hem wel zou kunnen spelen, maar wou het even zeker weten :) Zal alle extra details wel uit moeten zetten, maar spelen zal ik em!! :wink: Bedankt voor je post Igor 8)

Dennis

als je het spel speeldt speel je dan eerst een hoofdstuk met orcs en daarna met Humans? ben net begonnen maar als ik, zeg maar, weg vaar met de schepen van de mensen krijg ik een overzicht en als ik op ok klik krijg ik een spelscherm van de proloog van de Humans( met de ridder). hij gaat dan niet verder met de orcs. is dit normaal?

Ja , het is the Proloog , de training zeg maar . De Human's zijn pas het begin , speel maar snel verder , de Orcs komen wel terug : ) :lol: :lol:

geen warez hier gekke aapjes.