Warmte powerbook!!

We weten allemaal dat de powerbook 12" snel warm wordt en ik heb er zo eentje maar kan je er niets aan doen dat hij niet zo warm wordt ?

want ik vind het wel ‘ambetant’ , Als ik een spelletje speel dan word ie al direct warm. :roll:

Door de powerbook op een vlakke ondergrond neer te zetten of een blokje achter onder de powerbook leggen dat hij iets van de grond komt... Verder wordt hij zo warm omdat de G4-processor erg warm wordt... Vandaar ook metaal als buitenkant zodat de warmte snel afgevoerd wordt...

Verder kan je er inderdaad niet zoveel aan doen. Bij de MacAddict (magazine) stond een filmpje op de cd-rom waarin ze een weddeschap op de redactie hadden om een eitje te bakken op de onderkant van de PB 12". Dat lukte dan nog net niet.

Ergens heb ik een soort display gezien voor de tiBook met 2 fans erin die van onderen lucht blazen :wink:

[quote:4554bce8b4]Ergens heb ik een soort display gezien voor de tiBook met 2 fans erin die van onderen lucht blazen [/quote:4554bce8b4] heb zelf een pb lucht komt van links/rechts en achter

Op http://www.voorjegemac.nl/artikelen/portable/index.php staan wat artikelen die het warmte verschijnsel tegen gaan.

Worden die nieuwe PB’s ook zo warm?
En zit er nog een verschil tussen de 15" en 12" qua warmte?

[quote:995ae37196="Sybren"]Op http://www.voorjegemac.nl/artikelen/portable/index.php staan wat artikelen die het warmte verschijnsel tegen gaan.

Worden die nieuwe PB’s ook zo warm?
En zit er nog een verschil tussen de 15" en 12" qua warmte?[/quote:995ae37196]
yep :slight_smile:

ik heb namelijk een 15" en daarbij valt de warmte productie wel mee. als ik een spel speel word ie wel warm maar niet dat je zegt “wow…dat ding word nu wel erg warm!”
gewoon behaaglijk warm, zeg maar :wink:

[quote:72bf9b181d="Tomaat"] yep :)

ik heb namelijk een 15" en daarbij valt de warmte productie wel mee. als ik een spel speel word ie wel warm maar niet dat je zegt “wow…dat ding word nu wel erg warm!”
gewoon behaaglijk warm, zeg maar ;)[/quote:72bf9b181d]

Thanks

is dit ook nog met de nieuwe generatie powerbooks ? voor de 12" dan ? :?