Was me nog nooit op gevallen: DVD-player in dock.

Het was me nog nooit eerder opgevallen, maar als je je venster van de dvd-player minimaliseert in de Dock, geeft ie het gewoon verkleind weer! Pink Floyd in het klein! Haha. Cool! :lol:

Haha das inderdaad leuk, ik ontdek net ook iets: Als je shift ingedrukt houdt bij het openen van expose/dashboard dan gaat het vertraagd, niet dat je er wat aan hebt maar het ziet er leuk uit.

[quote:61251078d5="nvgalen"]Haha das inderdaad leuk, ik ontdek net ook iets: Als je shift ingedrukt houdt bij het openen van expose/dashboard dan gaat het vertraagd, niet dat je er wat aan hebt maar het ziet er leuk uit.[/quote:61251078d5]

daar ben je dan erg laat mee, dat wisten de meesten waarschijnlijk allang, kijk ook Hier
[mod:61251078d5=“Hobbes”]Link werkende gamaakt[/mod:61251078d5]

Ach ja, ik heb er in ieder geval geen nieuwe thread voor gemaakt...

[quote:eea2b95ee4="nvgalen"]Ach ja, ik heb er in ieder geval geen nieuwe thread voor gemaakt...[/quote:eea2b95ee4]

ff de Xserve uittesten! :wink:

[quote:3c43ce2b0e="nvgalen"]Haha das inderdaad leuk, ik ontdek net ook iets: Als je shift ingedrukt houdt bij het openen van expose/dashboard dan gaat het vertraagd, niet dat je er wat aan hebt maar het ziet er leuk uit.[/quote:3c43ce2b0e] Nou ik kende hem nog niet hoor! Bedankt :P