Wat doet een jailbreak met een ipod touch ?

Wat doet een jailbreak met een ipod touch 4 g ik ben aan het twijfelen of ik die zou dawnloaden

Ik denk dat als je het niet weet je er maar beter af kan blijven, en je kan er dan gratis apps op downloaden( meest gebruikte functie denk ik) maar dat mag ik volgens mij niet zeggen. Er zijn ook nog wel andere functies maar die ken ik niet allemaal.

Ik weet wel dat je gratis apps kan downloaden je kan ook beelden vanop je scherm bawnloaden maar dat is het enige dat ik weet

Als je iets wilt weten keek je vroeger in de encyclopedie. Tegenwoordig kijk je op [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Jailbreak]Wikipedia[/url].

[quote]... je kan ook beelden vanop je scherm bawnloaden...[/quote]Zou het?

:lol:

ja bawnloaden op je ipod is zo leuk, niet normaal!

Gratis app,
Je hele ipod aanpassen:
icoontjes weglaten, 5 icoontjes in een dock, lettertype veranderen, slide to (eigen text) unlock, oghh wat is het veel meer dan je kan bedenken kan ermee.

apps van mensen (die niet in de appstore staan kopen)
in-app aankopen gratis. *(eredivisie live)
wifi vergoter
whatsapp

en nog allemaal andere troep maar onthou wel, je ipod word echt traag wanneer je: allemaal troep gaat downloaden zoals wat aangaf:
[quote]
icoontjes weglaten, 5 icoontjes in een dock, lettertype veranderen, slide to (eigen text) unlock, oghh wat is het veel meer dan je kan bedenken kan ermee.
[/quote]

maar andere dingen zoals whatsapp en gratis apps kan je doen zonder dat je ipod echt langzamer word.

Op welke site kan ik een jailbreak dawnloaden of welk programma kan ik het dawnloaden

Redsn0w.

http://www.redsn0w.us

Je moet ook de juiste firmware hebben.
Zoek op internet naar een firmware,
Een firmware is je OS, dus bijv. iOS 6

Het beste is pas een iPod/iPhone of iPad te jailbreaken als je niet meer kan updaten naar het volgende iOS, dus bijv. Een iPod touch 3G die niet kan updaten naar iOS 6.

Eerst probeerde ik allerlei tweaks uit. Maar naar mijn mening is het grootste voordeel toch wel de gratis apps. De enige tweaks die ik nog gebruikte voor iOS6 is een widget in je Notification Center om wifi 3g etc aan en uit te zetten. En om me volume knoppen ook als Back - Play/Pause - Forward te gebruiken.

Voor iOS6 is nog geen jailbreak, dus als je naar die hebt geupdate heb je pech

op www.iclarified.com staan goeie tutorials

[quote]
Voor iOS6 is nog geen jailbreak, dus als je naar die hebt geupdate heb je pech
[/quote]

Er is zeker jailbreak voor iOS 6 alleen het is nog niet makkelijk.