Wat draag je nu?

Ik had op een ander topic perongeluk een verkeerd andtwoord gegeven ofzo. Over dat ik deze kleding enz aan had. Dus nu bracht het iemand op een idee op erover te beginnen. Nouja heel simpel. Wat draag je nu/vandaag?

Om af te trappen:
Ik draag blauwe stuka spijkerbroek en een sweater :slight_smile:

een koltruitje, blauwe spijkerbroek en harry potter sokken

te veel, te veel, veel te veel :oops:

Mijn god wat een topic zeg ......

Maakt toch bijzonder weinig uit wat je draagt ???

Of moet je een modeslachtoffer zijn om dit interessant te vinden?

Inderdraad... Strak opent ie nog een topic "Hoe draag je 'm nu" met een lekker gezelli polletje erbij. Links, rechts, midden, staand :P :wink: Maar ja... zijn al meer van dit soortige draadjes. Over wat je aan je voeten hebt, of je wel eens rimt, wat voor kleur onderbroek je aan hebt etcetc. Sommigen zijn ontstaan als reactie op het starten van dergelijke onzinnige topics. Nog even en de vakanties zijn weer voorbij...

Lekker boeie,

ik draag me adam pakje

ik draag nu m'n leesbril.

Vans schoenen Puma sokken ( Wit :evil: ) Boxer van onbekend merk ( Blauw ) Overseas spijkerbroek ( Blauw ) Tommy Hilfiger polo ( Wit ) Lenzen

men, t meest loze topic ever, maargoed, Reflex doet mee 8)

As we speak: - mijn Only ik-moet-zo-gaan-douchen tenue.

Witte sokken. Al is het maar om [url]http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=13721&highlight=sokken[/url] draadje ;-)

Een shirt van To & Neeltje :D blauw. en een blauw Nike trainings broek.

ik heb lekker geslapen joh.

Zwarte t-shirt van Diesel, jeansbroek en zwarte kousen.

Rood Twinlife jack met capuchon Blauwe Spijkerbroek Blauw hemd Wit Dock onderbroek :o :D en [url=http://www.ajax.nl/]Ajax[/url] sokken

Ik zit nog steeds in mijn slaapkleding, ik ben ook niet opgestaan.

Niets :P Neenee, ik draag nog steeds slaapkledij, vind het lekker leuk om zo op zondag even te blijven lopen :D

Spijkerbroek,t-shirt,sweater.

Ik loop er heel mijn leven al bij als een soort Steve Jobs,met zelfs ongeveer hetzelfde jaarsalaris.

niks ben nudist

nee hoor een spijkerbroek van tibben en brittren een hempje blauwe sokken schoenen
en een bril en een wit met blauwe ruitjes onderborek

[quote:1beab2b60b="GoingStrong"]Mijn god wat een topic zeg ......

Of moet je een modeslachtoffer zijn om dit interessant te vinden?[/quote:1beab2b60b]

Als we hier alleen maar dingen zouden posten die veel uitmaken zou het een stille boel zijn volgens mij.

Ik draag nu :

Blauwe spijkerbroek (katbestendig)
Witte sokken (want het is zondag en ik hoef nergens naar toe)
Wit met lichtblauw overhemd.

[quote:ab0f5e8bce="GoingStrong"]Mijn god wat een topic zeg ......

Of moet je een modeslachtoffer zijn om dit interessant te vinden?[/quote:ab0f5e8bce]

Negeer dit topic dan, dit is het handige van een forum :wink:

Vans schoenen Witte Puma sokken :P (men blijft recalcitrant) Witte boxer, geen idee welk merk beige Dickies ribbroek Wit Oakland T-Shirt met daarover een donkerblauwe Ralph Lauren polo