Wat heb je aan een iPod van 40Gb

Dat zou je overigens 10.000 dollar aan liedjes kosten. Da's geen mp3 speler meer. Da's een externe HD met als extra functie dat je er mp3 tjes mee kunt afspelen.

Wie zou dat geld er voor over hebben?

Dat heb je heel goed gezien de iPod is niet enkel een een mp3 speler, maar ook een externe harde schijf en binnenkort ook een recordable device .

Ok hij kan nog niet bellen maar ik vind het al functies genoeg

[quote:02859bbaa5="MacAttack"]... de iPod is niet enkel een een mp3 speler, maar ook een externe harde schijf en binnenkort ook een recordable device .[/quote:02859bbaa5] Wellicht wordt het een PocketMac met een uitgeklede versie van OSX :? Linux kan er ook op :innocent:

en uiteinelijk kom je weer uit bji de 12" IBook.

[quote:bb81e76456="Thom"]en uiteinelijk kom je weer uit bji de 12" IBook.[/quote:bb81e76456]

dat denk ik niet, zodra er een GSM-functionaliteit met camera en miniprinter is ingebouwd is hij anders dan de iBook

Hopelijk wordt het in de toekomst een PDA.

• Kleurenscherm
  • Filmkes bekijken
  • Documenten bewerken

Kheb net een HP 2210 gekocht met Windows Mobile 2003,
maar verlang naar een PDA met
-> Mobile MacOSX <-

:smiley: :smiley:

of symbian met macosx skin!

wat heb je nou aan 40 GB? helemaal niks! ze moeten er minimaal een 160 GB inzetten, dan heb je er wat aan!

wat heb je nou aan dit topic?

[quote:06a172b883="hardus"]wat heb je nou aan 40 GB? helemaal niks! ze moeten er minimaal een 160 GB inzetten, dan heb je er wat aan!

wat heb je nou aan dit topic?[/quote:06a172b883]
En wat hebben wij nou aan zulke posts? nog veel minder!

Ik zie mezelf dat ding nog wel kopen, eerdaags.

Ik heb nu de 10 Gb versie, en ik dacht toendertijd: sjezis, dat krijg ik nooit vol! affin, 1 jaar later zit ik al over de 15 Gb aan MP3’tjes, en denk ik terug aan die woorden van 1 jaartje daarvoor. Zo snel gaat dat nou.

En ja hoor, dat geld heb ik er voor over, no problem. dat is een kwestie van kiezen waar je je geld aan besteed. de een gaat stappen, roken, drinken en gokken, ik koop graag mooie spullen. Ik heb recent mijn tweede Nokia communicator gekocht [949 euro] en dat mag ik toch zeker zelf weten? 500 euro voor een walkman is voor menig mens te veel, maar niet omdat ze het niet kunnen betalen, maar omdat ze het niet waard vinden. het is dus een persoonlijke keuze.