wat hulp nodig bij openen ports op mijn router

ik snap hier namelijk geen snars van.....

dit moet ik doen:

==========
Warcraft III:

Allow port 6112 TCP out and allow established sessions in
Allow port 6112 TCP in (hosting custom games)
Allow port 6113-6119 TCP out and in (hosting custom games if you’ve changed the default port in the Options/Gameplay screen)

==========
en dit zijn de opties bij mijn virtual servers van mijn router:

Enable (aan/uit ;))
Description (naam gewoon)
Inbound port (xx - xx)
Type (TCP of UDP)
Private IP address (192.168.2.xx)
Private port (xx - xx)

EDIT:
dit is misschien wel handig… NAT staat aan op mijn router en volgens mij moet alles goed gaan, maar wellicht is het toch handig om er even bij te posten, vooral deze:
"NAT users will need to map any “in"s (hosting games only) to the IP of the computer hosting the game.”

Notes:

“Established sessions in” applies to firewalls only. NAT will allow the “established sessions in” automatically.
NAT users will need to map any "in"s (hosting games only) to the IP of the computer hosting the game.
Warcraft III is the only Blizzard Title that currently supports multiple players hosting games behind NAT.Notes:

“Established sessions in” applies to firewalls only. NAT will allow the “established sessions in” automatically.
NAT users will need to map any "in"s (hosting games only) to the IP of the computer hosting the game.
Warcraft III is the only Blizzard Title that currently supports multiple players hosting games behind NAT.

het is in de basis dus 6112 tot 6119 die ik moet forwarden zie ik nu. OSX firewall staat uit, ik gebruik alleen een router met voor zover ik weet standaard instellingen

Planet ADSL Comfort
iMac OSX 10.3.3

Wat voor router? merk? type?

belkin wired/wireless F5D7230

heb het nu maar zo gedaan:

Enable (aan)
Description (WC III - TCP)
Inbound port (6112 - 6119)
Type (TCP)
Private IP address (192.168.2.xx <<< ip dat door router aan mijn mac is toegewezen, toch?)
Private port (6112 - 6119)

Enable (aan)
Description (WC III - UDP)
Inbound port (6112 - 6119)
Type (UDP)
Private IP address (192.168.2.xx <<< ip dat door router aan mijn mac is toegewezen, toch?)
Private port (6112 - 6119)

De TCP die je heb ingevult is goed en de UDP heb je volgens mij niet nodig.

[quote:060abf8123]Private IP address (192.168.2.xx <<< ip dat door router aan mijn mac is toegewezen, toch?) [/quote:060abf8123]

dat is inderdaat het ip dat door je router aan je mac wordt toegewezen

volgens mij werkt het nu.. althans.. dat die poorten open staan :) bedankt