Wat is de beste game onder een iMac G3?

Laat even weten wat de beste game is die niet over deze vereisten gaan: 500Mhz 16VRAM 256MB Mac OS X Zeg het maar! [

Ceasar III, maar moet wel onder classic. Maar het draait goed.

T’is natuurlijk maar wat voor soort spel je leuk vind…

Groet Arjan

Ghost Recon draait naar mij mening ook goed, zolang je de graphics niet te hoog staan. Draai het zelf op een imac snow 600 mhz, moet wel zeggen dat ik 512 ram heb.

Überhaupt een te gek spel, zeker via een netwerk.

Als je in OS9 terug wil schakelen is Deus Ex een absolute klassieker.

En voor het online gamen is Quake 3 ook goe, zowel onder X als 9

Een echte aanrader voor in OS 9 is de originele UNREAL
Vind ik nog altijd een machtig spel :evil:

Unreal tournament, ceasar indd, age of empires 1&2, gewoon een beetje de wat oudere spellen

[quote:1d3b88b0d5="CubeOwner"]Als je in OS9 terug wil schakelen is Deus Ex een absolute klassieker.[/quote:1d3b88b0d5]

“I bet you came from the market! That’s where I wonna go”

[quote:06db24c1ad="Turbanus"][quote:06db24c1ad="CubeOwner"]Als je in OS9 terug wil schakelen is Deus Ex een absolute klassieker.[/quote:06db24c1ad]

“I bet you came from the market! That’s where I wonna go”[/quote:06db24c1ad]

8)

Ik was wel fan van Heroes 1,2,3 en Warcraft (Broodwar)... Draait prima onder OS 9.

Age Of Empires II MOET je een keer gespeeld hebben als je geinterresseerd bent in Realtime Strategy Games. Zoooo ongelofelijk leuk en verslavend.....

Ik speel momenteel het nieuwe deel uit de ‘Age Of…’"-serie, Age Of Mythology. Misschien dat die ook nog nét aan soepeltjes loopt op jouw iMac…

Age Of Mythology zal niet draaien denk ik, maar heroes is ook een super spel,

om maar niet te beginnen over warcraft!!!
ik spel zelfs warcraft 3 frozen throne over een netwerk op mijn iMac 400 dv se
en een Powerbook Firewire 500 en af en toe zelf een iMac II 333.
het is te doen maar je moet er aan wennen op die powerbook loopt ie zeker wel netjes alleen moet je veder ook niks aan hebben staan

[quote:f283fe48ed="CubeOwner"][quote:f283fe48ed="Turbanus"][quote:f283fe48ed="CubeOwner"]Als je in OS9 terug wil schakelen is Deus Ex een absolute klassieker.[/quote:f283fe48ed]

“I bet you came from the market! That’s where I wonna go”[/quote:f283fe48ed]

8)[/quote:f283fe48ed]
HAHA lol inderdaad Deus ex is zowat het beste van het beste.

Hey man you got some vail?

Starcraft en Quake III

[quote:2e0ddca932="Hanhart"][quote:2e0ddca932="CubeOwner"][quote:2e0ddca932="Turbanus"][quote:2e0ddca932="CubeOwner"]Als je in OS9 terug wil schakelen is Deus Ex een absolute klassieker.[/quote:2e0ddca932]

“I bet you came from the market! That’s where I wonna go”[/quote:2e0ddca932]

8)[/quote:2e0ddca932]
HAHA lol inderdaad Deus ex is zowat het beste van het beste.

Hey man you got some vail?[/quote:2e0ddca932]

Beste spel ooit! Als je echt niets te doen heb kan je altijd nog op ratten jagen met je crowbar :stuck_out_tongue: of natuurlijk duiven uit de lucht schieten (voor de gevorderde speler) :wink:

Wel het spel uitspelen zonder cheats he! :evil: :wink:

Greetz Dennis

In de onderzeeer terminal een "Kleine Peter" in het hoge portal schieten, waar de "Man in Black" op wacht staat. Met wat gelluk zie je hem brandend naar beneden springen en ook nog op je afrennen. :P

De eerste keer heb ik geprobeerd het spel zonder “augmentations” uit te spelen, maar dat gaat niet. Dan sneuvel je in die terminal. En in het begin staan je nekharen overeind van de spanning.

[quote:0d9948f661="Turbanus"]In de onderzeeer terminal een "Kleine Peter" in het hoge portal schieten, waar de "Man in Black" op wacht staat. Met wat gelluk zie je hem brandend naar beneden springen en ook nog op je afrennen. :P

De eerste keer heb ik geprobeerd het spel zonder “augmentations” uit te spelen, maar dat gaat niet. Dan sneuvel je in die terminal. En in het begin staan je nekharen overeind van de spanning.[/quote:0d9948f661]

Vooral de selfhealing was zo handig
En inderdaad Geen Cheats bij DX 8)

Vooral die in de Catacombs heb ik vele vele malen gespeeld zeg.... Vallen zetten met de LAM's en dan die MIB lokken..... :P

LOL inderdaad Alle levels in Paris waren zo goed :D