wat is de beste oplossing voor simlock it zwitsete omzijlen?

Hallo,

ik krijg uit zwitserland een iphone.
Maar welke super sim is de beste?
En waar kan ik deze bestellen?

alvast bednkt,

joost

Turbosim blijkt goed te werken. Maar vind je het zelf zo verstandig om een iPhone uit het buitenland te kopen? Want je hebt alleen garantie in dat land zeg maar. Als je iPhone hier stuk is kan je hem niet bij een APR langs brengen.

garantie is toch over al bij apple.

m v g joost

Bij de iPhone is het alleen in het land waar de telefoon gekocht is ;).

Dat we jailbreaken oogluikend toestaan.... Maar als we nu ook nog eens tips gaan geven hoe je de sim-lock moet omzeilen dan gaan we toch wel erg bergafwaarts met het forum.

[quote:1872e29154="Rox_NL"]Bij de iPhone is het alleen in het land waar de telefoon gekocht is ;).[/quote:1872e29154]

Klopt, andere mobiele apparaten zijn wereldwijd als ik het goed heb(MacBooks, iPods, misschien Airport Express?)

[quote:79b8e631b4="Beakerflo"]Dat we jailbreaken oogluikend toestaan.... Maar als we nu ook nog eens tips gaan geven hoe je de sim-lock moet omzeilen dan gaan we toch wel erg bergafwaarts met het forum.[/quote:79b8e631b4]

niet mouwen joh

[quote:7b761f0212="goofyboy1"]Garantie is toch overal bij Apple?

m v g joost[/quote:7b761f0212]

Nee,de iPhone heeft alleen garantie in het land waar je hem koopt.

TS zegt... dat ie d'r een uit zwitserland [b:1b9ce0a0a0]krijgt[/b:1b9ce0a0a0]... Krijgen... daar kan geen garantiebepaling tegenop ;)

Garantie is wereld wijd op alle Apple producten, behalve de iPhone.

Dus laat je je Zwitserse iPhone hier vallen, dan moet je terug naar Zwitserland.

Ik blijf het zeggen, een Nederlandse iPhone is nog steeds een van de betere opties. Vooral als je alles mee rekent.

[quote:a1098f641c="dspiers"]Dus laat je je Zwitserse iPhone hier vallen, dan moet je terug naar Zwitserland.[/quote:a1098f641c] Als je je Zwitserse iPhone laat vallen, heb je in Zwitserland net zo veel garantie als hier: 0,0.

pas maar op met die garantie want mijn zus haar ipod was kapot. en ze kreeg ook enkel garantie in het land van herkomst (vs)

[quote:f4dcb3d401="Rox_NL"]Bij de iPhone is het alleen in het land waar de telefoon gekocht is ;).[/quote:f4dcb3d401]

het gaat nog verder heeft de lokale Apple Reseller mij verteld:
[b:f4dcb3d401]Garantie op de iPhone heb je UITSLUITEND bij de verkooplocatie[/b:f4dcb3d401]
met één uitzondering: indien je het toestel bij een T-Mobile verkooppunt of online bij T-Mobile hebt gekocht dan heb je garantie bij heel T-Mobile in Nederland (dus elke T-Mobile winkel en online)

Kan trouwens een moderator de titel even aanpassen,zodat we ook later nog snappen wat er staat?

Ik ben zelf niet perfect,maar dit is toch wel een dieptepunt. :wink:

[quote:818536e81b="nielsth"][quote:818536e81b="Rox_NL"]Bij de iPhone is het alleen in het land waar de telefoon gekocht is ;).[/quote:818536e81b]

het gaat nog verder heeft de lokale Apple Reseller mij verteld:
[b:818536e81b]Garantie op de iPhone heb je UITSLUITEND bij de verkooplocatie[/b:818536e81b]
met één uitzondering: indien je het toestel bij een T-Mobile verkooppunt of online bij T-Mobile hebt gekocht dan heb je garantie bij heel T-Mobile in Nederland (dus elke T-Mobile winkel en online)[/quote:818536e81b]
Hmm officieel misschien, maar ik moest toch echt naar een T-Mobile winkel toe van de klantenservice terwijl mijn iPhone bij iCentre is gekocht. Nou ja, moest… het gaat sneller volgens T-Mobile.

[quote:55a8e1489c="TheGhostOfWhatever"]pas maar op met die garantie want mijn zus haar ipod was kapot. en ze kreeg ook enkel garantie in het land van herkomst (vs)[/quote:55a8e1489c] Dat vind ik raar: [url=http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/worldwidewarranty.html]iPod's hebben volgens mij toch echt wereldwijde garantie[/url].

Ik heb een 16G van Swiss com, met X-sim geunlocked. Werkt prima met Vodafone, ook update naar firmware 2.1 was geen probleem.

Michiel.