Wat is de ergste straf die jij hebt meegemaakt?

Leraar inelkaar timmeren = Een week geschords.

Was je toen lam?

Lam van het uitslapen ja. :P

Ik neuriede eens in de klas, leraar boos --> overschrijven Ik tikte met mijn voet in de klas, leraar boos --> overschrijven Ik praatte net toen hij had gezegd dat het stil moest zijn --> 2 maal overschrijven

Voor de rest niks.

haha, mijn ergste straf die ik heb gekregen was 20 keer een volzin schrijven bij de wiskunde docent. Ik was mijn boek (1x) vergeten.

Die volzin was zoiets als dit:
“ik ben mijn wiskunde boek deel twee vergeten, dat is erg stom van mij. De volgende keer zal ik mijn wiskunde boek deel twee bij mij hebben. Nu moet ik deze zin nog 20 keer overschrijven.”

Voor de rest lach ik altijd om de stommigheid die andere uithalen. Dat is nog het leukst. Want zelf hoef je dan helemaal geen strafwerk te maken. :stuck_out_tongue:

[quote:6b753f8dab="iDarwin"]Leraar inelkaar timmeren = Een week geschords.[/quote:6b753f8dab]Moet je niet zoveel zuipen, iDarwin, dan gaat je schriftelijke taalbeheersing er misschien ook nog op vooruit.

Wat een watjesstraffen krijgen jullie tegenwoordig. Rond 1980 werd je van school gewerkt voor minder. Nooit iemand aangeraakt.

Wat ik wel misselijk vind van deze moderne tijden, is dat als je maar in de buurt staat van een vechtpartij, dat dan meteen je DNA in de boevendatabank moet. Ondanks alles mochten wij vroeger nog fouten maken, je kon nog eens van opleiding switchen. Tegenwoordig moet alles meteen perfect gaan. Behalve topografie, hoofdrekenen en taalbeheersing, zo lijkt het. Het moet natuurlijk ergens vandaan komen.

6 weken nablijven. Omdat we met strontspay door de hele school hadden gespoten. Maar 2 dagen later was ik het zat. Heb ik een cup a soup en een broodje gezond aan m'n conciërge gegeven. En toen was het nog 1 dag langer nablijven daarna niet meer. 8)

[quote:58d351ac61="iDarwin"]Leraar inelkaar timmeren = Een week geschords.[/quote:58d351ac61] Was dat bij techniek?

[quote:2fbd912690="trabant"][quote:2fbd912690="iDarwin"]Leraar inelkaar timmeren = Een week geschords.[/quote:2fbd912690]Moet je niet zoveel zuipen, iDarwin, dan gaat je schriftelijke taalbeheersing er misschien ook nog op vooruit.[/quote:2fbd912690]

Ik zeg eens eerlijk, wat voor school nu ik op zit is niks waard.

1. je krijgt geen huiswerk.
  2. 2/3 regels schrijven en je bent klaar voor de hele dag, de rest is alleen maar praten praten praten hoe was jou vakantie een dolletje met de leraar en de les is om. zo gaat het bij elke les.
  3. boeken liggen altijd daar.
  4. je hoeft ze niet te kaften.
  5. je haalt op die school natuurlijk ook geen diploma het doel is meer dat je ergens stage gaat lopen en dat je daardoor wordt uitgestroomt naar een opleiding/werk.
  6. Er was een leraar die paar meisjes heeft aangerandt, hij was 4 jaar mijn mentor. Hij is nu gelukkig ook geschordst.
  7. zonde van je tijd op die school.
  8. pluspunt is wel dat je elke dag kan niksen en kloten op die school.

[quote:e18d583f68="macgac312"][quote:e18d583f68="iDarwin"]Leraar inelkaar timmeren = Een week geschords.[/quote:e18d583f68] Was dat bij techniek?[/quote:e18d583f68]

Nee, dat was een pedo die meisjes heeft aangerand.

Humm, mijn ergste straf :roll: :evil: Ik denk met godsdienst, bij elkaar heb ik in 350 strafregels moeten schrijven. Een daarvan was...

[i:5e79424bec]Ik mag niet met een etui naar de Dominee gooien[/i:5e79424bec]

W00t, ik mag nu niet meer naar godsdienst :smiley: :stuck_out_tongue:

[quote:5be0696590="iDarwin"]Ik zeg eens eerlijk, wat voor school nu ik op zit is niks waard. 1. je krijgt geen huiswerk. 2. 2/3 regels schrijven en je bent klaar voor de hele dag, de rest is alleen maar praten praten praten hoe was jou vakantie een dolletje met de leraar en de les is om. zo gaat het bij elke les. 3. boeken liggen altijd daar. 4. je hoeft ze niet te kaften. 5. je haalt op die school natuurlijk ook geen diploma het doel is meer dat je ergens stage gaat lopen en dat je daardoor wordt uitgestroomt naar een opleiding/werk. 6. Er was een leraar die paar meisjes heeft aangerandt, hij was 4 jaar mijn mentor. Hij is nu gelukkig ook geschordst. 7. zonde van je tijd op die school. 8. pluspunt is wel dat je elke dag kan niksen en kloten op die school.[/quote:5be0696590]

Misschien proberen om naar een betere school gaan?

[quote:d3305856bd]W00t, ik mag nu niet meer naar godsdienst [/quote:d3305856bd]

Dat heb je zeer goed geregeld! Originele manier ook in plaats van spijbelen.

Ik heb een keer de kelder van de school moeten leegpompen en -dweilen...

's Ochtends was het al warm en het begon met een waterpistool… via flesjes water, supersoakers en waterballonnen, kwamen we bij de brandslag terecht… Alleen kon de kelder daar niet zo goed tegen dus… Overigens begon het al om half negen, tegen half een waren de lessen maar stilgelegd wegens algehele baldadigheid…

Het mooiste verhaal kwam van iemand in de geschiedenisles… De docent was een verhaal op het bord aan het schrijven en ondanks dat ze op de derde verdieping zaten, vliegt er ineens een waterballon naar binnen, die het bord raakt, waardoor de docent overnieuw kon beginnen… Die heeft die klas huiswerk gegeven… ze moesten degene terugpakken, die die ballon had gegooid…

God wat mis ik de middelbare school…

[quote:3458078f51="S. Mobs"][quote:3458078f51="iDarwin"]Ik zeg eens eerlijk, wat voor school nu ik op zit is niks waard. 1. je krijgt geen huiswerk. 2. 2/3 regels schrijven en je bent klaar voor de hele dag, de rest is alleen maar praten praten praten hoe was jou vakantie een dolletje met de leraar en de les is om. zo gaat het bij elke les. 3. boeken liggen altijd daar. 4. je hoeft ze niet te kaften. 5. je haalt op die school natuurlijk ook geen diploma het doel is meer dat je ergens stage gaat lopen en dat je daardoor wordt uitgestroomt naar een opleiding/werk. 6. Er was een leraar die paar meisjes heeft aangerandt, hij was 4 jaar mijn mentor. Hij is nu gelukkig ook geschordst. 7. zonde van je tijd op die school. 8. pluspunt is wel dat je elke dag kan niksen en kloten op die school.[/quote:3458078f51]

Misschien proberen om naar een betere school gaan?[/quote:3458078f51]

Probeer ik ook ik doe nu gelukkig een opleiding waar ik wel een diploma kan halen.

Veel overschrijven eigenlijk. Nooit iets heel ergs meegemaakt gelukkig...

[quote:d600cfad9a="iDarwin"]Probeer ik ook ik doe nu gelukkig een opleiding waar ik wel een diploma kan halen.[/quote:d600cfad9a] Ik ben blij voor je.

Nu nog aan je taalbeheersing werken. Dan heeft Trabant niet zoveel te zeuren. :wink: :stuck_out_tongue:

Dat zou Trabant zijn ergste straf zijn... dat iedereen hier foutloos Nederlands schrijft en dan daar niet meer over kan klagen...

[quote:f7a6cda346="S. Mobs"][quote:f7a6cda346="iDarwin"]Probeer ik ook ik doe nu gelukkig een opleiding waar ik wel een diploma kan halen.[/quote:f7a6cda346] Ik ben blij voor je.

Nu nog aan je taalbeheersing werken. Dan heeft Trabant niet zoveel te zeuren. :wink: :P[/quote:f7a6cda346]
Dank je,
Ja, ik weet maar je ziet nu wel waarom ik slecht in taal ben. :stuck_out_tongue:
En Trabant iedereen weet het en ik weet en ik ben je dankbaar als je me helpt met het corrigeren. ( <- Goed getypt? :stuck_out_tongue: )

[quote:6dc001d399="Zerk"]Dat zou Trabant zijn ergste straf zijn... dat iedereen hier foutloos Nederlands schrijft en dan daar niet meer over kan klagen...[/quote:6dc001d399]

:bigsmile: :smiley: