Wat is de toegevoegde waarde van een Apple TV

Ik vind de Apple Tv vooral prettig omdat hij het altijd goed doet.
Kan ook Netflix, Amazon etc kijken via mijn TV of (KPN) Experia/Arris maar dit hapert best vaak en als het wel werkt duurt het bufferen veel langer.

Ik zou graag zo min mogelijk kastjes zien rond mijn TV, maar hou er wel van als zaken “gewoon” werken.
Met Apple weet ik dat dit zo is.

Ik heb zelfs nog een oude Apple TV, maar zou Apple er weer een uitbrengen, koop ik hem zeker (kids willen Arcade op de Apple TV).

RW076 op 20 oktober 2020 om 11:47 Ik vind de Apple Tv vooral prettig omdat hij het altijd goed doet....
Ja nou. Moet je eens proberen Apple TV+ te streamen naar een ouder model Apple TV (MC5772LL/A).

Dat gaat echt lekker (op geen enkele manier dus).

<p class="cite">KarelWillem op 20 oktober 2020 om 12:06</p>
RW076 op 20 oktober 2020 om 11:47 Ik vind de Apple Tv vooral prettig omdat hij het altijd goed doet….
Ja nou. Moet je eens proberen Apple TV+ te streamen naar een ouder model Apple TV (MC5772LL/A).

Dat gaat echt lekker (op geen enkele manier dus).

Dat iets niet is gemaakt om te werken, doet niets af aan het feit dat een Apple TV op een Televisie het gewoon altijd doet.
(Maar dat wist je zelf ook wel toch? Hoe dan ook, I am sorry for your loss. ^^)

Dat iets niet is gemaakt om te werken, doet niets af aan het feit dat een Apple TV op een Televisie het gewoon altijd doet.
Eh...??? Ja, hij doet het prima op mijn TV.

Ik kan er alleen geen video-content van Apple heen streamen, maar dat is vast een ‘minor detail’.

:wink:

Zal de vraag anders stellen, hoe kunnen we met een iPhone AppleTV+ streamen naar een tv waar Chromecast is op aangesloten.

JJmac op 20 oktober 2020 om 17:53

Zal de vraag anders stellen, hoe kunnen we met een iPhone AppleTV+ streamen naar een tv waar Chromecast is op aangesloten.

Ik denk eerder aan de vraag wat doen jullie met je Apple TV?

Dat dus. :slight_smile:

<p class="cite">KarelWillem op 20 oktober 2020 om 16:02</p>
Eh…??? Ja, hij doet het prima op mijn TV.

Ik kan er alleen geen video-content van Apple heen streamen, maar dat is vast een ‘minor detail’.

;)

Waarom zou je streamen als je het er gewoon op af kan spelen? Mocht je Apple TV dit zelf niet kunnen (ik heb dezelfde Apple TV volgens mij en dat gaat prima) dan zou ik er eens mee naar Apple gaan, garantie zal er niet meer op zitten na 10 jaar, maar misschien kunnen ze er iets aan zien wat je zelf kunt verhelpen.

Hier heb je een modelletje later vanaf €25,- btw.

Apple TV+ op een Apple TV van dat model? Dacht het niet.

Je kunt daar geen apps op installeren (toch?!).

<p class="cite">KarelWillem op 20 oktober 2020 om 19:28</p> Apple TV+ op een Apple TV van dat model? Dacht het niet.

Je kunt daar geen apps op installeren (toch?!).

Apps niet, maar wel kanalen, na een update stond ie er bij mij trouwens gewoon bij, nergens een vinkje gezet.
Kijk ik hier dan heb jij gelijk, maar ik zie het toch echt gewoon staan op mijn 2e generatie.

Nee, geen Apple TV+ kanaal.

Apple TV is voorzien van laatste OS.

Niet dat ik het perse zou willen gebruiken op 720p overigens. ?