Wat is er veranderd in Safari waardoor mijn site nu werkt?

In Safari 1.0 deed mijn banner het niet: hij stond stil.... Nu doet hij het wel (in Safari 2.0)! Iemand enig id wat het geweest is/veranderd is?

http://www.janwoltersmit.nl

geen idee.

[quote:53b4a84895="MacAanZee"]geen idee.[/quote:53b4a84895]

Weer zo’n nuttig antwoord zeg!

Een nieuwere versie van Safari kan weer wat meer verschillend-geprogrammerde zaken op het internet aan. Meestal is het daarom wel interessant om bij een update goed bij “meer info” te kijken, wat er aan het programma veranderd is. Helaas heb je deze versie tegelijk gekregen met Tiger? Dan is dat niet gemakkelijk na te gaan dus… Maar mijn nieuwe versie 1.3 in Panther biedt ook ineens meer gebruiksmogelijkheden.

Het hangt er vanaf wat er veranderd is...

Wat me wel opvalt en hopeloos irritant is, is dat elke link een nieuw scherm opent en dat je voor de pagina een enorme hoeveelheid code gebruikt.

Die banner is een stukje javascript. Misschien dat dat niet goed geladen werd?

Kan iemand die tiger al heeft de volgende site eens checken ??

www.moederdegans.be

Deze bleef altijd opnieuw laden… Zou graag weten of dit nu met safari 2.0 beter is ??

De linkerkolom herlaad elke keer....

was ik al bang voor... toch bedankt

sorry jongens.

En wat Safari betreft: goed blijven klagen. Dan blijft Apple 'm verbeteren.
En steeds klagen tegen webmasters en bedrijven die hun site niet toegankelijk hebben gemaakt (kleine moeite) voor Apple. Ze missen zo een kleine, maar bijzonder actieve en kapitaalkrachtige groep klanten, schrijf ik altijd. En ik krijg regelmatig een positief antwoord. De webbouwers nemen vaak niet eens de moeite om in Safari te testen, hoewel sommige sites het met Apple ook met Explorer niet doen.

Nu weet ik van een vriend van me - die overigens de moederdegans site heeft gemaakt - dat hij ook geen mogenlijkheid heeft om met safari te testen

Hij heeft geen mac, is er voor hem een mogenlijkheid deze site toch te testen op gebruiksvriendelijkheid met safari ??

En dan bedoel ik buiten het kopen van een mac mini (voor de grapjassen) :wink:

Ook dat testen is natuurlijk allemaal bullshit! Als je klaar bent vraag je een vriendje om even te kijken en de weergave door te geven. Maar dan wel aan alle standaardprotocollen houden.....

[quote:d955b5e069="JWB"]In Safari 1.0 deed mijn banner het niet: hij stond stil.... Nu doet hij het wel (in Safari 2.0)! Iemand enig id wat het geweest is/veranderd is?[/quote:d955b5e069] Bedoel je het balkje onderin onder het kopje "Headlines:"? In Safari 1.3 komt daar ook telkens iets nieuws te staan.

Voor mensen die geen Safari of mac hebben is er [url=http://www.danvine.com/icapture/]iCapture[/url] Kan van pas komen