Wat is iPod Photo Cache?

Ik fotograveer nogal veel en zet mijn foto's op de ipod(80gb) In mijn file op de computer duikt iedere keer een file iPod Photo Cache op, deze neemt nogal veel ruimte in beslag, weet iemand wat dit is. gr CR

Hoi Chrifi, welkom op MacOSX.nl. Je kunt je vragen beter iets duidelijke specificeren wil je reacties krijgen waar je wat aan hebt. Een titel met alleen 'foto's' is te nietszeggend en je hebt 'm ook in de verkeerde rubriek (classic) geplaatst. Misschien dat een moderator je bericht aan kan passen en hem zo kan plaatsen dat hij bij de juiste mensen terecht komt.

Wat voor besturingssysteem gebruik je? MacOS X of misschien Windows?

Als ik even snel zoek op de supportpagina van Apple kom ik dit tegen:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300225

Volgens mij kun je het bestand gewoon weggooien.

Groeten, en succes.
Arno

Titel aangepast en topic verhuisd van Classic naar iPod & iTunes. Zo zul je sneller een antwoord krijgen.

jah ik heb hetzelfde 'probleem'. zie als je een map hebt met foto's erin en je sleept deze naar je iPod, dan kopieren de foto's naar je iPod. Het enige vreemde is dan dat er in de map waar je foto's oorsrponkelijk in staan een nieuwe map komt: iPod Photo Cache... de vraag is dus wat is dat?

Dat zijn de verkleinde versies van de foto's die speciaal op maat zijn gemaakt voor het scherm van de iPod...