Ik ben wel benieuwd naar de hobby's van anderen.
Je kunt het wel bij de mensen in het profiel lezen, maar dat is maar een woord.
Vertel hier over je andere hobby.
Ik heb nog een tweede hobby buiten mijn PowerMac.
Dat is de schietsport. Ik bezit ook zelf een militair geweer.
[img:ed64eccda4]http://img.photobucket.com/albums/v11/dyzodog/oa-10.jpg[/img:ed64eccda4]
Een Oberland arms OA-10 .308
Maar ik heb er 1 zonder kijker en met grome loop + vlamdemper.
Tevens ben ik beheerder/barman bij de schietvereniging. (Ook een hobby)
www.svwillemtell.nl
hmm
Ik ben graag altijd wat grafisch en met film maar dit is altijd in combinatie met mijn mac. Daarnaast heb ik jaren lang meubels voor men plezier gemaakt. Dat is nu een beetje aan het overgaan omdat er niet veel uitdaging in zit ( ik ben nu wel met een opdracht bezig maar oke)
Kite/ flyboarden is op dit moment mijn grootste hobby. Alleen heb ik wegens school een tijd lang geen tijd gehad om te gaan kiten.
en daarnaast vind ik meisjes ook erg leuk :D
Ik lees erg veel boeken, vooral fantasy-verhalen, maar muziek ,films en natuurlijk mannen. Of eigenlijk 1 man, maar die is vandaag bijzonder chagerijnig van z'n werk thuisgekomen, dus die is vandaag erg gezellig :(
2e hobby.... maak daar dan maar een boel 2e hobby's van :) :
Drummen, zeilen, grafisch ontwerpen, muziek, vrouwen (uiteraard), stappen, op zn tijd een whisky, fietsen met de sportfiets en dan zal ik vast nog wel een hoop vergeten zijn.
[quote:91c04de2a9="Jamezzz"]2e hobby.... maak daar dan maar een boel 2e hobby's van :) :
Drummen, zeilen, grafisch ontwerpen, muziek, vrouwen (uiteraard), stappen, op zn tijd een whisky, fietsen met de sportfiets en dan zal ik vast nog wel een hoop vergeten zijn.[/quote:91c04de2a9]
Hahaha ja dan heb ik ook een mooi rijtje vol, als ik al de dingen die ik leuk vind op schrijf.
[b:91c04de2a9]Okey volgens de dikke is:
hob·by (de ~ (m.), ~'s)
1 bezigheid die men voor zijn genoegen of ontspanning doet => liefhebberij
Okey maar wat is nou je tweede hobby?
Bij Jamezzz en meerdere is dat kort samengevat: Plezier![/b:91c04de2a9]