Wat is jouw Nintendo DS friendcode?

Nou ik heb al jullie friendscodes in mijn lijstje gezet op de DS, dus we moeten zo maar een tijd afspreken voor vanavond of zo.

Is het misschien een idee om in de eerste post een lijst met ieders friendscodes te maken ?

done

Met welke games kun je precies online? Als het goed is bezit ik volgende week MarioKart :)

ik ook mariokart :)

Het is dan niet mijn eigen ds maar ik zit (zeker in de vakantie) te mariokarten onder 262055 054820

[quote:49901a1321="muffin."]Met welke games kun je precies online? Als het goed is bezit ik volgende week MarioKart :)[/quote:49901a1321]

Nu met Tony hawk en mario kart, binnekort Metroid hunters, in amerika en japan al met Animal crossing: Wild World:

http://www.n-only.com/index.php?s=animal+crossing+wild+world een hele lijst met info over Animal crossing!

En zeer binnekort ook Lost magic, en later ook pokémon Pearld en Diamond, bomberman komt ook, Age of Empires ook dacht ik! Ja noem maar op…

Ps in de meeste mac Dondalds is er ook draadloos internet dus dan kan je daar ook even game :lol:

541229 721190

dit is mijne :D, iemand zin om te racen? :innocent:

wil iemand me mss ook in de eerste post van dit topic plaatsen? :innocent:

Euh, even een vraagje...

Ik heb thuis een gewone internet verbinding, en heb geen airport (ouwe iBook).

Kan ik online met men DS? Want op de verpakking van die stick staat duidelijk dat ie enkel geschikt is voor Windows, iemand ervaring? En ook de hotspots zijn nog steeds niet actief (ten laatste eind december zeiden ze me vorig jaar)

kan ik meeracen 8)

je zal toch echt een draadloos thuisnetwerk moeten hebben als je thuis online wil gaan

Hotspots zijn wel actief hoor :D ik heb al enkele keren geraced in de macdonalds

Dan ga ik nog eenss dringend de Mac moeten opzoeken (jammer dat het daar niet te vreten is :P )

Ik heb vandaag ook een DS gehaald, Mario Kart Pak voor €139,95 niet zo gek duur. Valt me allemaal heel erg mee, veel leuker dan ik had verwacht. Mijn MK friends code is: 171865 354809, ik heet Steve!

Ik hoop jullie binnenkort eens online te zien :smiley:

Ik heb thuis geen wifi-netwerk maar las dat je bij mario kart internet pack of zo een dongle krijgt. Werkt die met de Mac? Is hier al nieuws over?

Ik heb een DS met een mario kart pack (yeah, vette shit!). Die DS is wifi-compatible maar er zit geen dongle bij. Die kan je er wel bij kopen. Voor mij geen probleem want ik heb al een wifi-verbinding hier thuis, maar voor een ander dus extra kosten.

Overigens is mijn DS terug naar Nintendo. Hij laadde niet meer op. En deed het ook niet op netvoeding. Ook niet met een andere lader. Jammer. Maar eens zien hoe lang dat gaat duren…

die wifi dongel voor de ds is niet compatible met de mac....

[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=63680]Hier[/url] kun je even kijken als je online wil gaan zonder draadloos internet :)

Als je een airport kaart in je mac hebt is het niet zo moeilijk, ff zoeken op het forum. Zo doe ik het ook want op zonder ontvangt m'n DS niet zo best van m'n router. iBook doet het prima, nou moet ik ook zeggen dat airport ontvangst van iBook's uitzonderlijk goed is.

DS is zwaar vet trouwens, ik sta er echt versteld van! Ik heb lang niet serieus gegamed maar dit vind ik wel heel erg cool. Mario Kart online spelen, hoe vet kan het worden…

handig voor als je een wifi connection wil op een mac:

klik

Kheb me Animal Crossing en zo een wifi usb stick aangschaft, dus hier zijn mijn friends codes :)

AC: Tim Stekene 2234-0668-4540

MK: Tim 189046945412

Als iemand iets wil ruilen op AC, zeg het maar he :slight_smile: