Wat is reinstallWt.bin op mijn harddisk?

In Finder op mijn MAcbook zie ik nu een bestand “reinstallWt.bin” staan. Heeft iemand enig idee waar dit voor dient?

Waar staat dat precies?

Op mijn harde schijf.

Ik kan nergens een referentie vinden naar dit bestand.

Ik zou 2 dingen doen:

1. het bestand in de prullenbak plaatsen, herstarten en kijken of je ergens functionaliteit verliest
  2. Malwarebytes downloaden en kijken of je misschien ergens wat malware hebt ‘opgepikt’.

Malwarebytes heb ik al gerund, maar heeft niets gevonden. Alvorens ik het bestand naar de prullemand of op een usb stick plaats wacht ik nog even af op andere reacties.

Iemand vraagt hetzelfde op Appletips.nl. Afgezien daarvan is de enige andere hit voor „reInstallWT.bin” op Google, deze thread waar we nu in bezig zijn …

Mijn advies: in de prullenmand ermee.

Ik heb nog een hit gevonden naar een bestand “reInstallWT” . Het lijkt me ook een macforum en het gaat over een bestand met die naam en over een macbook Air , maar verder weet ik zelfs niet welke taal het is , laat staan dat ik ze versta. Maar misschien iemand anders op dit forum wél.

http://sorucevap.sihirlielma.com/47935/reinstallwt-dosyasi-silmeme-actigimda-dosyalarimin-cikiyor

Komop, niet zo schijterig en weg ermee! Het hoort niet bij iets van de Mac, maar neergezet door een slordig programma, òf persoon.

Latijns schrift, letters met umlauten of cedilles, i’s met en zonder puntjes: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is het Turks.

Google Vertalen ziet het daar ook voor aan, maar echt veel kun je niet met de automatische vertaling :frowning:

Het enige wat het nog zou kunnen zijn is een herinstallatiebestand van de game “War Thunder” dat ook voor OSX verkrijgbaar is. Mocht je deze game niet bekend voorkomen, verwijs ik naar mijn eerder gegeven antwoord: weg ermee.

Het bestand heb ik inmiddels verwijderd en nu maar hopen dat er geen gekke dingen gebeuren. De game ken ik niet en heb ik ook nooit gedownload…