Wat kan er weg?????

Hallo,

Sinds 1 week heb ik Tiger draaien op mijn PB.
Na enige aanpassingen en updates van de diverse programma’s ben ik tevreden over de werking.
BIj de installatie kon ik kiezen uit:
Schone installatie
Installatie met backup oude OS
Bijwerken van het OS

Ik koos voor installatie met backup en nu wil ik de backup verwijderen van mijn systeem.
Hoe doe ik dat en welk programma heb ik daar voor nodig?
Graag jullie hulp.

Theo

Je hebt nu een map op je harde schijf staan met 'Previous System' of iets dergelijks. Die map kan in zijn geheel in de prullenbak en klaar ben je...

Onvindbaar.

Theo

Typ eens de naam van een programma of document dat je voordien gebruikte en zoek via Spotlight. Dan kom je wel te weten in welke folder deze en andere vorige bestanden zitten.

hoi

als je nou nog eens weet dat je ergens een grote map hebt, maar je weet niet wáár, gebruik dan bijvoorbeeld dit: Disk Inventory X , daarmee krijg je een grafisch overzicht van je harddisk en wat er zoal op staat; erg handig !

groetjes jos

[quote:d8e38e5d37="djordie"]Onvindbaar.

Theo[/quote:d8e38e5d37]

Raar. Je zou echt een map (direct op je hardeschijf) moeten hebben genaamd ‘Previous System Folder’. Zeker dat je een Archive & Install hebt gedaan?

[quote:09a35d1a65="Pink Grapefruit"][quote:09a35d1a65="djordie"]Onvindbaar.

Theo[/quote:09a35d1a65]

Raar. Je zou echt een map (direct op je hardeschijf) moeten hebben genaamd ‘Previous System Folder’. Zeker dat je een Archive & Install hebt gedaan?[/quote:09a35d1a65]

Maar hij heeft het op een Nederlands systeem. Zal wel iets van Vorig Systeem heten oid. Wat heb je in de root van harddisk staan?

Klik op je hardeschijf in de sidebar van een finder window. En daar moet de map in staan.

[quote:9e3f209ca5="djordie"]Hallo,

Sinds 1 week heb ik Tiger draaien op mijn PB.
Na enige aanpassingen en updates van de diverse programma’s ben ik tevreden over de werking.
BIj de installatie kon ik kiezen uit:
Schone installatie
Installatie met backup oude OS
Bijwerken van het OS

Ik koos voor installatie met backup en nu wil ik de backup verwijderen van mijn systeem.
Hoe doe ik dat en welk programma heb ik daar voor nodig?
Graag jullie hulp.

Theo[/quote:9e3f209ca5]

Even los van je topic… ben je echt 61 ?! :mrgreen: