Wat mag een Dual G5 2.0 Ghz kosten ? (Geen dualcore)

Ik ga met mijn collega's over 2 weken naar een faillisementsveiling van Grafisch Bedrijven. Nu zag ik op de lijst een Dual G5 2.0 GHZ DP (Geen dualcore) staan, met Superdrive, 1GB Ram en 80gb HD. De zogeheten geveilde produkten staan in zogeheten kavels, deze omvatten enkele producten als 1 pakket. Zo ook deze G5, met een Cinema Studio Display. (volgens de gegevens 2 jaar oud, helaas geen grootte, ik ga uit van de allerkleinste).

Wat mag deze set maximaal kosten? En is een Cinema Display na 2 jaar nog goed te gebruiken voor kleurenwerk m.b.t. drukwerk?

het scherm zal nog wel goed zijn, zit daar maar niet overin.

Voor de Powermac DP zou ik zo’n 1500 euro max. geven, het scherm 550-650 als het een 20" alu is, dvi. Voor het oude model iets minder.
Let wel op evt. extra veilingkosten en BTW!

650 euro voor een alu 20"??

die kost nieuw 640 ex btw.

op een veiling kan je, als je geluk hebt, een koopje halen. Je kan ook een miskoop doen, je koopt geheel voor eigen risico, zonder garantie. Dus de prijs moet een flink stuk lager zijn dan wat je in de reguliere handel zou betalen. Trek daar de veilingkosten (10-15 % ??) vanaf en je hebt je maximum bod. Bied dat en ga er niet overheen, als je hem daarvoor krijgt prima, zoniet haal je hem ergens anders.

waar is die veiling als ik vragen mag ? ben ook wel geintereseert.

Jij bent goed, komt iemand even at info vragen ga je proberen de Mac voor z'n neus weg te kapen. :evil:

ze zullen vast wel meer dan 1 mac veilig iig dat hoop ik anders wel erg kleine veiling :P

[quote:aa9c52a322="HS-L"]650 euro voor een alu 20"??

die kost nieuw 640 ex btw.[/quote:aa9c52a322]

Die dingen worden ook met de dag goedkoper. :innocent:
Ik ben met mijn schatting wel er vanuit gegaan dat er BTW afgedragen moet worden, en niet terug te vragen is.

[quote:58d0fda4f8="postman"]het scherm zal nog wel goed zijn, zit daar maar niet overin.

Voor de Powermac DP zou ik zo’n 1500 euro max. geven, het scherm 550-650 als het een 20" alu is, dvi. Voor het oude model iets minder.
Let wel op evt. extra veilingkosten en BTW![/quote:58d0fda4f8]

Dat lijkt me teveel… ik heb in 2004 voor een demo PowerMac G5 2 Ghz DP 160 GB HD + Superdrive 1700,- ex btw betaald.
Zie ook http://www.macnews.de/index.php?_mcnpage=53161

nogmaals de bedragen die ik noem zijn INCL btw en INCl evt veilingkosten.

Dlevi, ik weet zelf niet precies waar de veiling is, gezien ik route + beschrijving nog krijg. Het is niet in Nederland maar in Duitsland, klein plaatsje voor München. Een veilinghuis die 2 semi-grote bedrijven onder de hamer neemt. Althans de inboedel. Het gaat om een communicatiebureau en een drukkerij. Gekgenoeg zijn er maar 4 macs in totaal, en over de 230 PC's. Dus veel kans is er niet... Maargoed. Kijk eens op marktplaats of tweedehandsmac voor goede macs. Moet lukken, deze bron hou ik voor mijzelf, gezien de kans dat ik deze mac kan kopen erg klein is. Je snapt dat ik de kansen niet veel kleiner wil maken.

zie ook:

daanveilingen.nl

2 mac’s G5 met scherm !!! voor 800 en 890 Euro

grappig, maar dat is hem niet...

Hangt er ook van af, want er zijn 3 revisies van de dual 2.0 geweest, allemaal met andere grafische kaarten en meer verschillen die wel iets in prijs kunnen schelen...