Wat onduidelijkheden...

Beste Forumleden, Ook al ben ik erg blij met mijn nieuwe ipod en heb ik de handleidingen van Apple doorgenomen blijf ik toch met een paar twijfelachtige vraagjes over. De volgende dingen zijn me nog niet helemaal duidelijk:

[list:92e5514b22]- Ik heb erg veel nummers op mijn computer. Alleen de ruimte die overblijft begint de laatste tijd wel erg te slinken. Nu zou ik graag sommige albums en foto’s alleen maar op mijn ipod willen hebben en dus willen verwijderen op de computer zodat ik nog meer muziek kan downloaden. Kan dit i.c.m. iTunes? Zo ja, hoe moet dit dan? [/list:u:92e5514b22]

[list:92e5514b22]- Kan je de contacten en de memmo’s ook gewoon bij ‘‘Deze Computer’’ en dan ‘‘Ipod’’ in de juiste map zetten of moet dit altijd via iTunes?[/list:u:92e5514b22]
Groeten en alvast bedankt voor de moeite,

jG*

Je kan het doen, door handmatig de muziek op je iPod te zetten. Voor fotos weet ik het niet (heb geen iPod photo). Maar ik heb wel al gelezen dat je dan soms door een of andere fout plots wel al je muziek kan kwijt zijn. De contacten en memo'q kan je idd zelf op je iPod zetten. (Je hebt trouwens een PC meen ik te lezen)

Al zou ik dat zeer afraden; handmatig op iPod zetten. Het is zoveel te handiger icm. iTunes...

Misschien proberen wat te filteren, m.a.w; niet alles bwaren :wink:

Maar kan je met iTunes er dan ook voor zorgen dat je bestanden alleen maar op de ipod kan zetten? En filteren: ik vind de muziek allemaal leuk genoeg om erop te hebben. Voor elk moment een muziekje... :P