Wat raden jullie aan in Belgie? Via de Apple store Mobistar Center?
Hoe zit het met garantie als je bv via Mobistar gaat.
De phone house is al geen optie meer, daar stonden 2 acnekopjes die mij een verzekering wilde aanpraten, dit omdat de iphone 4 toch veel problemen kent etc.....
Online store ... Switch heeft ze niet, Easyware is niet te vertrouwen. Dus dan maar beter bij Apple zelf. Vandenborre of Saturn/Mediamarkt is ook wel een optie maar denk er dan wel aan dat het herstellen lang gaat duren. Ze doen niet in huis, dus hij moet zoiezo opgestuurd worden. Bij de store zelf ook, maar dan stuur je hem wel direct naar de juist plek ;)
Easy-M/Easyware dus ... Persoonlijk niet veel goede ervaring mee ... en ook geen service ... Een easy fix aan de batterij heeft 2 maand geduurd en later met intro van den iPhone 4 heb ik 5 maand moeten wachten op de mijne. Terwijl ik via iemand binnenuit hoorde dat vriendjes en vriendinnetjes van werknemers voorrang kregen op de reserves ...
Waarom in België? In de Nederlandse online Apple Store is hij goedkoper als de Belgische! Ook de phonehouse en andere winkels bieden hem aan voor gelijkwaardige prijzen als de Apple Store. Van de Apple Store zijn ze sowieso simlockvrij, de andere moet je voor de zekerheid checken.
Apple winkels, zoals iCentre vragen €100,- meer voor een toestel!