Wat te doen indien MacTheRipper halverwege stop met rippen?

Dag allemaal,

Net had ik voor het eerst dat MacTheRipper halverwege het rippen van een video DVD bleef hangen, of eigenlijk leek het erop dat mijn superdrive DVD speler bleef steken. Is dit het gevolg van een slechte source DVD (bv krassen etc.) of is het iets anders? En is het mogelijk te resumen zodat je bij een 2e poging niet weer helemaal opnieuw moet starten met rippen? En als laatste, is het mogelijk een licht beschadigde DVD toch te rippen door a.h.w. slechte sectors over te slaan?
Alvast bedankt voor de reacties.

Het is niet de bedoeling dat je gaat rippen met DVD2oneX.

DVD2oneX is alleen voor het terugrekenen, maar kan geen beveiliging van DVD’s halen, waardoor het maken van een kopie dus mislukt. Om een DVD te rippen heb je MactheRipper nodig…

Of DVD Backup. Denk erom dat je niet de recenste gebruikt, die kan niet meer hollywood dvd's backuppen... Is gratis programma. Daarna de dvd 'kleiner' maken met DVD2oneX...

DVD backup noemde ik expres niet meer omdat die niet werkt op Tiger, Mac-the-Ripper wel, en is ook gratis. Tevens heeft Mac-the-Ripper meer mogelijkheden die een hoop tijd kunnen besparen...

Ehrm....sry, ben nog niet helemaal wakker denk ik... :oops: Waar ik DVD2oneX zei bedoelde in MacTheRipper, stom, stom. Mijn vragen blijven echter onbeantwoord...anybody?

Waarschijnlijk is er inderdaad een beschadiging op de DVD. Heb je force-read mode aanstaan in de preferences? Zet die dan eens uit. Force read is gemaakt om net zo lang te proberen tot alle data exact is uitgelezen, en bij de normale stand mag er wel eens een bitje misgaan.

[quote:bc0d586031="Hetz"] ... Waar ik DVD2oneX zei bedoelde in MacTheRipper...[/quote:bc0d586031] [mod:bc0d586031="tiny"]Ik heb daarom voor de duidelijkheid jouw eerste post en de titel aangepast.[/mod:bc0d586031]

Dank u hartelijk! :)

Ik vrees dat een slechte DVD rippen onbegonnen werk is. Heb het zelf eens gebrobeerd met een DVD die ik gekocht had en die licht beschadigd was. Slechts op één plaats, gedurende een paar seconden, slechte sectoren, met als gevolg dat hij in elke DVD speler haperde. Lukte niet.